Eski Kız Arkadaşım Beni POLİSE ŞİKAYET ETMİŞ Ne yapmam lazım?

Herkese merhaba

Eski sevgilim beni polise şikayet etmiş bugün aradılar beni ve acilen gidip polise ifade vermem gerekiyormuş ifade verdim. Kendisini rahatsız ettiğim yönde bir şikayet var. Fakat ayrıldıktan sonra kendisi de bana mesaj atmıştı sadece ben ona yazmadım karşılıklı bir konuşma. Tamam ilk ayrıldığımızda birkaç gün olayın şokuyla ona ulaşmaya çalıştım fakat böyle olaylardan sonra konuşmadık. Şu an onunla ilgili hiçbir bilgiye sahip değilim numarasını konuşmaları her şeyi sildim. Elimde bir kanıt yok fakat bir tehdit veya şantajda yok. İfademi verdim ve bundan sonra ne olacak yardıma ihtiyacım var. Takipsizlik kararı veya uzlaşma olursa eve kağıt gelir mi? Evdekilerin böyle bir olayını duymasını istemiyorum
Eski Kız Arkadaşım Beni POLİSE ŞİKAYET ETMİŞ Ne yapmam lazım?
Cevapla