Sizce bu ilişki yürür mü? statü farkı sorun mu?

  • Selam herkese, yeni biriyle tanıştım ben mühendisim ve çok kurumsal bir şirkette kendi mesleğimi yapıyorum. Çocukta lise mezunu ve 3 kuşaktır kendi işlerini yapıyolar ticaretle uğraşıyolar kendilerine ait dükkanları var ortaklar. Kültür seviyesi ve yaşantılar bakımından sizce uyum olur mu? Ben çok rahatım 9 da giriyorum. 4-5 gibi çıkıyorum kafama göre takılıyorum o ise 9-7 çalışıyor bazen daha uzun mesailere kalıyor. Haftasonu bile çalışıyor pazar günleri bazen gidiyor bazen gitmiyor. Evlenirsek böyle olmaz diyor ama bilemedim. Siz ne yapardınız?
Sizce bu ilişki yürür mü? statü farkı sorun mu?
Cevapla