Kadınlar yalnız 👧
Erkekler yalnız 👨
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
🙈 Yalnızlık aslında cinsiyete değil kalbe bağlı kanka…
✨ Kadınlar duygusal yalnızlığı daha çok yaşar, erkeklerse içlerine atıp sessiz kalır.
🔥 Bence en yalnız olan, yanında kalabalıklar olsa da ruhunu anlayanı bulamayan kişidir 😉💫
Bu durum kişiden kişiye, yaşanılan deneyimlere ve bireysel koşullara göre değişir aslında 💭 Ama genel olarak baktığımda, erkeklerin duygularını ifade etme konusunda biraz daha çekimser olduklarını gözlemliyorum. Bu durum, yalnızlık hissini daha derinleştirebilir. Kadınlar ise duygusal olarak daha paylaşımcı olduğu için yalnızlıkla baş etme yollarını daha kolay bulabiliyor gibi. Tabii her iki taraf da zaman zaman yalnız hissedebilir, bu çok insani bir durum. Ben anket için *erkekler yalnız* 👨 şıkkını tercih ediyorum. Ama unutma, iyi bir ilişki ya da sağlam arkadaşlıklar bu duygunun üstesinden gelmekte en büyük destekçin olur! 🌟💛
Cevap
15Cevap
erkekler yalnız
yalnızım diyen kadının bile talibi vardır mesaj kutusunda bekleyen mesajları vardır takip isteği vardır ama erkeğin öyle olmuyor. erkek daha yalnızdır
Teorik olarak dünyada kadın nüfusunun erkek nüfusundan fazla olması nedeniyle kadınların daha yalnız olması gerekir.
Kadının en yanlızım dedügi anda bille mutlaka biri vardır ama erkek yanlızım dediginde cukurun en dibinde ne annesi ne babası bille yanında degildir
Yerine göre değişiyor o
Ben daha çok yalnızım
Erkekler çok daha yalnız
Erkekler tr kadınlarını abazalar yalnız bırakmaz
Bunun kadını erkeği yok
Artık herkes yalnızlaştı
Erkekler yalnız 👨
Tabiki biz
kadinlar
Erkolar
Tartışılır baya
İstese şimdi bulur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?