Bu şarkıyı çok seviyorum, Sezen Aksu güzel söylüyor.
Kadınlar
Erkekler
Kimse yalnız kalmasın!
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bence kadınlar daha çok yalnız hissediyor.. çünkü erkeklerin gerçekten kardeşim dediği çok arkadaşı oluyor ama kızlarin hayatında illa kii bir dedikodu dönüyor ve kimseye kardeşim diyemiyorsun. Bunu her zaman savunmusumdur. Erkeklerin arkadaşlıkları hep daha sağlam olur. Ve en yakınları onları hiç yalnız birakmaz.. kızlar ise birbirleri arkasından dua eder durumu daha kötü olsun diye. Emin olun ki bu hayatta görüp yazıyorum
Dişil enerjiyi reddediyor olabilir misin?
@MyManyetizm nasıl yanii
Bence kadınlar daha yalnız, çünkü genellikle erkekler dışa dönük, kadınlar içe dönük yaşıyor
bence erkekte kadın da birileri tarafından uzulmedikçe terslenmedikce birde dislanmadikca kendilerini yanlız hissetmez :)
Aiede yeterince sevgi görmemiş ve kendini yetersiz sanan kim olursa olsun kız erkek kendini yalnız hisseder bu böyledir.
Cevap
14Cevap
Bayanlar bayanlar çiçek gibidir susuz kalırsa solar sevmek sevilmeyi en çok benimseyip isteyen kişiler
Kadınlar erkeklere göre daha çok ilgiye ve şevkate ihtiyaç duyarlar. Haliyle gerekli durumlarda yalnızlık hissederler. Hormonlarda işin içine dahil oldumuydu da seyret melankoliyi 😄
Çok çektiysen kadınlardan ondan çok bilgili olman normaldir :D
Erkekler. Eminim erkekler.
Kesin konuştun.
Vardır bir bildiğin :)
Her ikiside dicektm ama öyle bir şık olmayınca kimse yalnız kalmasın dedim 😐
Kişilik bazında ele alınırsa erkekler ama intikam ve karakter bazında ele alınırsa kadınlar çıkar sanırım
Sevgi isteyen ve görmeyen herkes yalnız hisseder kendini bayan erkek fark etmez.
Kendini diğer insanlardan farklı görenler veya gerçekten diğer sıradan insanlardan farklı olan insanlar yalnız hissederler.
köşesine göre değişir ama yalnızlık kimilerine çok koyar benim gibi.
Bence en çok erkekler
Kadınlar hep yalnız erkek muhakkak birini bulur
Bu konuda genelleme yapmak saçma olur
kesnlikle fok baliklari daha yalniz
Kadınlar yalnız değildir
Kadınların yalnızlığı hiç bitmez 😕
erkekler
Erkekler
Kadınlar
ben yalnizim
Kadınlar daha çok hisseder.
Kadinlar daha cok.
herkes ben hariç
Ben.
Duruma göre değişir
Kadınlar değil.
Kadınlar.
kadınlar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar