Annemi bırakmak istemediğim için evlenmiyorum, kayınvalidesiyle yaşayan erkekler var mı ya da yaşar mıydınız?

Babamı 17 sene önce kaybettik, annem bizi hiç yalnız bırakmadı, evlenmedi de. Dünyasını ablam ve bana göre kurdu, öyle yaşadı. Ablam 6 sene önce evlendi. Ben annemi yalnız bırakmak istemediğim için evlenme meselesini hep erteledim, öteledim, bahaneler buldum ama annem çok ısrar ediyor, yaşımın geçtiğini söyleyip anne olmamı istiyor. Benimle yaşarsan öyle evlenirim diyorum, asla diyor. İyi bir damat adayı bulursam benimle yaşamayı kabul eder mi bilmiyorum.

Annemi bırakmak istemediğim için evlenmiyorum, kayınvalidesiyle yaşayan erkekler var mı ya da yaşar mıydınız?
Cevapla