Bu yaşıma kadar hep hoşgörülü olmaya çalıştım özellikle hemcinsime karşı. Bana saçma sapan kıskançlık yapıp mantıksız şekilde dışlamaya veya uğraşmaya çalışan kızlara bile nefret kusmadım. Hep şans verdim. Empati yaptım, kadınsal iç güdüleri her zaman hatırladım, karakterime ters olan bir davranışı bile affettim yumuşadım yufka yüreğime yenik düştüm. Bazen olmaması gerekiyordu yani yumuşamamalıyım dedim ama ben hep kalbinde naiflik ve hemcinsine karşı koruyucu ve anaçlığı taşıyan biriyim. Ama görüyorum ki bazıları bunu asla beceremiyor ya da becermek yapmak istemiyor. Böyle bir toplumda hâlâ kadın düşmanı kadınlar olduğunu görmek çok kötü. Tamamen feministçe düşünüyor diyemezsiniz. Bu feministlik değil, bu olması gereken bir destek sadece. Yeri geldiğinde çok nefret edilesi hemcinsimlerimin de olduğunu söylüyorum. Kötü kötüdür, bunun bilincindeyim ama kalbim hâlâ kötüye şaşırıp üzülebiliyo maalesef.

Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer