Empatik ve hemcinsine sevecen olmak bu kadar mı zor?

Bu yaşıma kadar hep hoşgörülü olmaya çalıştım özellikle hemcinsime karşı. Bana saçma sapan kıskançlık yapıp mantıksız şekilde dışlamaya veya uğraşmaya çalışan kızlara bile nefret kusmadım. Hep şans verdim. Empati yaptım, kadınsal iç güdüleri her zaman hatırladım, karakterime ters olan bir davranışı bile affettim yumuşadım yufka yüreğime yenik düştüm. Bazen olmaması gerekiyordu yani yumuşamamalıyım dedim ama ben hep kalbinde naiflik ve hemcinsine karşı koruyucu ve anaçlığı taşıyan biriyim. Ama görüyorum ki bazıları bunu asla beceremiyor ya da becermek yapmak istemiyor. Böyle bir toplumda hâlâ kadın düşmanı kadınlar olduğunu görmek çok kötü. Tamamen feministçe düşünüyor diyemezsiniz. Bu feministlik değil, bu olması gereken bir destek sadece. Yeri geldiğinde çok nefret edilesi hemcinsimlerimin de olduğunu söylüyorum. Kötü kötüdür, bunun bilincindeyim ama kalbim hâlâ kötüye şaşırıp üzülebiliyo maalesef.

Empatik ve hemcinsine sevecen olmak bu kadar mı zor?
Güncellemeler
8 ay
Süper soru mersi ❤️
Empatik ve hemcinsine sevecen olmak bu kadar mı zor?
Cevapla