Ozguvensizligi ve fazla empatiyi nasil dizginlerim?

Cok ozguvensizim sanki herkes benden fazla veya iyi gibi hissediyorum, begeniliyorum veya ilgi goruyorum yine de barisamiyorum kendimle. Bide cok empati yapiyorum cok sukur ki de boyle bi ozelligim var ama ben biraz aptallik yapiyorum yani mesela kisi beni rahatsiz edecek derecede muzik aciyor ben kendi rahatsizligimi dusunerek degil o da rahatsiz olur diye dusunerek kisiyorum degisik bi ornek ama boyle iste

Ozguvensizligi ve fazla empatiyi nasil dizginlerim?
Cevapla