Aşırı empati kuran biriyim nasıl düzelebilirim?

Gerçekten abartıyorum sonra bişey olunca en çok benim canım yanıyor niye beni düşünmeyeleri bu kadar düşünmek zorunda mıyım niye böyleyim ya değişmek istiyorum yardım edin

Aşırı empati kuran biriyim nasıl düzelebilirim?
Cevapla