Empati kurma seviyem hastalık derecesinde, ne yapmalıyım?

Bana kötülük yapan bir insana bile kıyamıyorum karşımdaki insanın üzülmesini canın yanmasını resmen kendimde hissediyorum gerçekten böyle bir hastalık var mi bilmiyorum ama çok kötü oluyorum canım yanıyor ne yapmalıyım
Empati kurma seviyem hastalık derecesinde, ne yapmalıyım?
Cevapla