Fazla empati kuruyorum, nasıl kurtulurum?

Başlıkta da belirttiğim gibi haklı olduğum halde biriyle tartışmaya girsem, şiddet kullanmamaya çalıştıkca karşı taraf kullanınca ben de kullanıyorum ve sonrasınds özür dileyesim geliyor. Veya bir tartışmada her konuda haklı olduğumu bildiğim halde karşı taraf için üzülüyorum ve telafi edesim geliyor. Her konuda kendimi düşünemiyorum sadece karşı taraf varmış gibi geliyor bazen. Yardım edin harbi zorlanıyorum artık

Fazla empati kuruyorum, nasıl kurtulurum?
Cevapla