Agalar ben *ntihar gibi şeylerle empati kuramıyorsam ne yapabilirim ki?

Bu beni kötü mü yapıyor? O kişi zaten kararını vermis biz ne desek işe yaramicak. Onu kolundan tutup zorla terapiye sokmadıgımız sürece bir işe yaramayacak ve ben sanki onu kurtarmak zorunda olan bir kahraman mışım gibi onunla neden empati kurmam gerekiyor?

Ben bir sey hisseymiyorum bu konuda, ne yapabilirim yani?
Agalar ben *ntihar gibi şeylerle empati kuramıyorsam ne yapabilirim ki?
Cevapla