Ben yaş farkı olan evliliklere sıcak bakmıyorum ya?

Kadınında erkeğinde büyük olduğu evlilik sıkıntı. Belli yaşa kadar sorun olmaz ama mesela 10 yaş olsa arada kadın 40 yaşında olunca adam 50 oluyor mesela. Adam yavaştan yaşlilığa doğru evrilirken kırış kırış olmaya başlayip cjnsel olarakta en dibe düşüyor. Ama kadın daha 30larindan yeni çıkmış genç denebilecek eğer kendisine bakıyorsa güzelde bir kadın oluyor. Kadın yaşıtı erkek istiyor belli süre sonra. Bu illa oluyor. Bu tersi içinde geçerli kadının büyük erkeğin küçük olduğu evlilikte aynı şekilde. Bence biri 40 yaşına gelince diğeride 40 yaşına gelmeli bir evlilik olmalı ya. Siz ne düşünüyorsunuz
Ben yaş farkı olan evliliklere sıcak bakmıyorum ya?
Cevapla