Yaş farkı fazla olan evlilikler için ne düşünürsünüz?

Erkek kadından 19 yaş büyük ama erkek genç gösteriyor yani yaş farkı o kadar sırıtmıyor. Kadının ise rahimi ve yumurtalıkları alınmış çocuğu olmuyor ve adam onu sevmiş ve öyle kabul ederek evlenmiş. İkisinin de ilk evliligi... Maddi bir çıkar yok çünkü ikisi de eğitimli ve adam da zengin filan değil. Ne düşünürsünüz?
Güncellemeler
+1 yıl
Görüşler için teşekkürler
Yaş farkı fazla olan evlilikler için ne düşünürsünüz?
Cevapla