Arkadaşımdan fazla mı beklentiye giriyorum?

11 senelik en yakın arkadaşım ablasıyla birlikte evde kalıyorlar ben kyk yurdunda ve odam altı kişilik çok rahatsızım eve çıkmak istediğimi söylediğimde bizimkine gel demiyor ailesi sık geliyor belki düzen bozmak istemiyordur haklı ama yine de tuhaf geliyor sonuçta ne demek istediğimi anladığı halde bi açıklama yapmıyor
Güncellemeler
9 ay
daha önce açık açık söyledim o süreçte abisi bir süre bunlarda kaldı mecburiyetten olmadı evden çıkma durumumuz da var falan dedi ki bu makul bi sebep ama şu an hiçbir şey demiyor ben yurttan çok sıkıldım dediğim halde sadece gel bizde kal bi süre dinlenirsin diyor ama tamamen çık bizde kal gibi bi söylemi olmuyor
Arkadaşımdan fazla mı beklentiye giriyorum?
Cevapla