Ben mi safım yoksa arkadaşım mı abartıyor?

Kendimden yaşca büyük bir adamla beraber yaşıyorum, adam (46 ) yaşında. bende bı zincir markette kasiyer olarak çalışıyorum evin herşeyini ortak veriyoruz. Benimde marketten bı tanıdığım bu durum hakkında sen cidden ya safsın ya da akli dengen yerinde değil. Kendinden yaşça büyük adamla yaşıyosun ve gelip burada mı çalışıyorsun , şu an senin kıyafetinden tırnağına bütün masraflarını onun ödemesi gerekiyor. Bulmuş senin gibi safı kullanıyor. Ve ekstradan senin geleceğin için yatırımda yapması gerekiyor. Yaşlı adamla yaşıycaksan bunları yapması gerekiyor. Yoksa madem her şey ortak git kendi yasitinla kal en azından gözün gönlün açılır dedi..
Ben mi safım yoksa arkadaşım mı abartıyor?
Cevapla