Eski sevgilimin abisiyle evlendim, kuma oldum, şimdi ondan hoşlanıyorum?

Çok detaya girmek istemiyorum çünkü sitede tanıdık çıkar diye korkuyorum. Oturduğum yeri, aile yapımı söylemeyeceğim ama anlattıklarımdan anlarsınız muhtemelen. Yaşadıklarım hakkında bu sitede bir sürü kez sorular sordum ama bu galiba en zoru olacak.

Özetle bundan iki sene önce, eski sevgilimle aptallık edip bir şeyler yaşadık. Yüzümü göstermeden beni çekti ve bu videoyu herkese yaydı. Onunla kavga ettik. Benimle evleneceğini söyleyen adam benden ayrıldı. Oturduğumuz yerde adım çıktı ve babamın kulağına gitti. İnkar edemedim çünkü videoda yüzüm görünmese bile kolumdaki doğum lekesi görünüyordu. Ailemden saklayamadım. Babam beni ya *ldürecekti ya da sevgilimle evlendirecekti. İşte iki tarafın ailesi görüştü ama eski sevgilim çoktan başka bir kızla görücü usulü sözlenmişti. Bu olayı kızın tarafı da öğrendi haliyle ama söz iptal esilirse bizim buralarda, kızın suçu olur. Kız bozuktu derler.

(Videodaki erkeğin eski sevgilim olduğunu bilmiyor kimse yani ilişkimiz zaten gizli saklıydı o da videoyu yayarken birinden buldum dedi.)

Olay çözülemedi ve çözülmese namus davası başlayacaktı. Eski sevgilimin abisiyle çok iyi anlaşırdık. Bana bir abi gibi davranırdı, işte eski sevgilimle kuytu köşede buluştuğumuz zamanlar bizimle gelir arkamızı kollardı. O almak istedi beni nikahına. Evliydi ama karısıyla zorla evlendirilmişti, beni de kuma getirdi. Mecbur kabul ettim, başka çarem yoktu, adım çıkmış, dilden dile dolanıyor, ailemin başını öne eğdim, kimse almazdı beni, alsalar da muhtemelen yaşlı başlı birine giderdim. Mecbur kabul ettim. Ertesi günü hemen imam nikahı kıyıldı. Ne çeyizim vardı, ne istemem, ne kınam, ne gelinliğim, hayal ettiğim hiçbir şey olmadı. Bana bir çeyrek altın bile takılmadı. O kadar içimde kaldı ki bir hata yüzünden hayatım mahvoldu. Ama haklılar da, bozuk kızı almışlar bir de üstüne eğlence mi yapacaklar.

Eşimin ailesiyle yaşıyorduk, o karısıyla kalıyordu ben de ayrı oda da kalıyordum. Herkes için bir leke oldum. Elalem bilmiyor tabi videodaki erkeğin eski sevgilim olduğunu, herkes bu bozuk kızı niye almışlar diye soruyordu, tabi bazıları da şüphelendi. Eşimin ailesiyle hiç anlaşamadık annesi bir yandan eşi bir yandan kardeşleri bir yandan çok üstüme geldiler. Beni ezip durdular. Artıkmışım, benim doğuracağım çocuktan hayır gelmezmiş, lekeymişim

Bir sene dayandım, sonra eşim bana ayrı bir ev açtı, orada tek başıma yaşamaya başladım ama eşim arada bir gidip geliyordu mecbur. Beni yalnız bırakmak olmazdı kız halimle. İşte gelip gittikçe kaldıkça konuşmaya kaynaşmaya başladık. Başa başa oturur sohbet ederdik, dertleşirdik, şakalaşırdık, aylar geçtikçe daha da samimi olduk. Abi kardeş samimiyeti veya arkadaş samimiyeti değil. Karı koca samimiyetimiz vardı. Birlikte bile olmaya başlamıştık. O benden hoşlanıyor, ben de ondan hoşlanıyorum. İlk karısı, ailesi, hiçbiri umrumda değil. Artık aile evine gitmez oldu her akşam bana geliyor. Sizce yine hata mı yapıyorum

Eski sevgilimin abisiyle evlendim, kuma oldum, şimdi ondan hoşlanıyorum?
Cevapla