AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
81Cevap
Kadina tecavuz kolaylasirdi cunku erkegi silahi herzamn kadindan buyuk olurdu
USA ile karşılaştıra karşılaştıra Silah alma kuralını mı karşılaştırdın
?
USA de yasamis olan birisi olarak burada 12 tane konu karsilastirdim bu da bunlardan birisi. On yargi en korkulmasi gereken cehalettir.
şu karşılaştırdığın 12 konuyu bana bir yollasana linkini
Olur iki saat onla ugrasayim. Kaldi ki zaten goremezsin.
:D heheh sen haklısınn üçkağıtcı
Haddini bil. Kaldi ki 60 kişi yorum var konuda demek ki yeterince ilgi cekmis. Bazi dangalaklarin ilgisini cekmemesi sorun degil kaldi ki o dangalan konuyu begenmediyse yorum yapmak zorunda degil.
Kan gövdeyi götürürdü. İyi ki yasak
Aynen
Nüfusumuz Cumhuiyetin ilk yıllarına inerdi.
Kuru sıkı ile idare etsinler o eksik kalsın
Otobanlarda, yollarda kan gövdeyi götürürdü.
amerikadan beter olurdu o kesin
gta oyununun gercegi fghgfhfghgfhfg
Her yer adana her yer samsun olurdu
18 yasindasin ama biliyorsun az çok burada ki çoğu cahilden iyi gözlem yapiyorsun kardeşim umarim iyi yerlere gelirsin
Tesekkur ederim insallah. Adananın samsunun şanı burada bilinmiyor mu?
İlk okul öğretmenimi vururdum :D
Turkiye diye bir sey kalmazdi l*n , neslimiz tukenir
https://i.hizliresim.com/QRaN0G.gif
...
Hoho
Amerika'dan daha serbest aslında, haberin yok..
Serbest değil. Ama yasal olmayan bir şekilde ele geçirmek demek daha doğru olur yukarıdaki ifademe bakarsan silah ALMAK serbest yani yasal. Yasa dışı bir eylem değil. Burada ise yasa dışı bir eylem. Umarım aradaki farkı anlayabiliyorsundur.
bencede herkes silahlanmalı
Komşunun tavuğu olurdu ilk
herkes ölür..
:)))
Nüfus yarıya inerdi
değerli yorumun için teşekkür
Sokakta sniper denerdim sjshsjs
ortalık texas a döner :)
Ortada adam kalmazdı
Ortada adam kalmadı ya son 10 senedir zaten :)
Bu kez ciddi anlamda yok olurdu :)
Yaniii
ruhsatla zaten serbbest diye biliyorum ki ben?
Ama ruhsati herkes alamiyor.
abd de de ruhsat olayi vrmis.
amaonlarda kacakcilik cok cok daha fazla oldugu icin meesleolmuyorhemde bizdeki gibi kacakcilik fiyati iledukkan fiyati ayni degil
Ruhsat olayi yok giriyorsun dukkana iki kagit imzaliyorsun cikiyorsun. Ruhsat bu :)
o da ruhsat:) ama bizde her turlu burokrasi iskence oldugu icin zor.
misal bir telefon davasi neden 2 aysurer? biz taksidi bir gun geciktirsek faiz gelir amatelefon daasini kazansan da fatura bedeli 1 senede anca odenir.
Aynen kesinlikle.
Ama yine de herkes ruhsat alamiyor gecen gun gonderdim buraya belirli meslek grubundakiler ve sehit ve asker yakinlari herkes degil.
nomal kisilerde de var ruhsat ben bir kac kisi gordum ama hic ilgilenmedim.
ama nickteki 74 neyin 74u?)
Iste olmamasi lazim rusvet vs almislarsir emniyet sitesine gir yaziyor baya arastirdim.. burada para konusunca hersey mumkun.
orasi oyle. bizim millet sahteciligi cok seviyor.
ama bazen haberlerde duyuyorum ruhsatli silahi ile falan onlar nasil almis o zaman ki
neyse su 74 un kerametini soylemedin gitti:)
nüfus yariya inerdi o kesin. xd
:)))) cok iyiydi
nüfus 30 milyona falan inerdi
Cinayetlerin onune gecilmezdi
Turkiyede olmaz bu kardeşim
Silah yasak olsa ne yazar herkeste var zaten
Herkes birbirini öldürürdü heralde
Turkiyede yasak degilki
Herkes alamıyor. Ruhsatlı silah almak isteyen herkes alamıyor. Orada bidiğin dükkana girip M16 alabiliyorsun.
Paran varsa 20000 dolatmra burdada alirsin m16 yi silah borsasi var gir bak silahlara. Silah yasak degil ruhsatkar pahali.. Facebooktan adrese teslim pompali satiyolar
pompalı serbest.. ama gerçek assault silahları ( saldırı silagı mı? ) serbest değil kesinlikle hatta babamın beylik silahını babam vefat ettikten sonra üzerime alırken bile bin dereden getirdiler. Zor ve meşekatlı ve bana miras kalmasa ben belki hiç ruhsat alamayacaktım...
Yaptıkları iş, sosyal, ekonomik, kültürel ve mesleki faaliyetleri ya da bulundukları yer ve zaman itibarıyla can güvenlikleri ciddi ve harici tehdit ve tehlikelere maruz kalacağı kuvvetle muhtemel olduğu anlaşılan Türk vatandaşları ile karşılıklılık esasına göre ülkemizde çalışma ve ikamet izni sahibi yabancı uyruklu şahıslar.
Şehit olan kamu görevlilerinin, korucuların, Türk Silahlı Kuvvetleri mensupları ile er ve erbaşların eş ve çocukları ile anne ve babaları sadece silah alabiliyor.. öyle herkes diye kafadan bir durum yok.
Saldiri silahi dedigin yivli silahlar bu m16 da olabilir ak47 de mavuzerde olabilir mantik aynidir yivli tufek ayri bir kategoridir ve evet bu silahlari alaviliyorsun paran var ise.. bir tane ilan vardi m16 link atcaktim ama satilmis
Hayır basit bir silah da olabilir. Yukarıda yazdıklarım basit silah geçerli... Tüfeği hayal bile edemiyorum.
Amerika kadar kolay degil ama hepsini alabilme imkanin var sadece paraya bakar sen paradan haber et sadece ben sana aldiririm hatta internet uzerinden
Evet... malesef ne kadar aslında kolay olmasada iş paradan haber vermekle geçiyor.
Allah yazdıysa bozsun sus abi ya
Hahaha peki sustum :D
bizdede serbest herkesin belinde silah var
Sniperla adam vurmaca oynarız
Katliam
buralar hep samsun olurdu mk
kan gövdeyi götürürdü.
Herkes herkese sıkardı galiba. :D
silah kullanma kursları acılırdı
GTA Türkiye olur harelde
herkes birbirine sıkardı mk
aracin üstüne mg42 takardım ben...
Nufus 1000 olurdu ulkede
serbest degilde ne oluyo yani bir farkı yok
Catisirdik. d
Amerikalılar gibi değilsiniz aptalın tekisiniz siz
Herkes kendini mafya zannederdi
Bnde var bısey oldugu yok
Kan govdeyi götürür
vietnam savaşı...
Bir o eksik kalsın..
Bu konunun hala gorus almasina sasiyor seviniyorum :) bence de eksikn kalsin
neler olmaz ki
Heryer samsun olurdu
Benım var
hiç.