Çok yalnız ve izole hissediyorum kendimi benim gibi olan var mı?

Yani insanların geneli bana kötü gibi geliyor zaten içlerine de pek giremiiyorum e gezme tozma desen zaten gezemiyorum tozamiyorum ailemle yaşıyorum ailem de hiç bir yere gitmiyor yaşım 30 bekarım da evli de değilim ne yapacağım çok bunaldım tek gez diyeceksiniz arabam var ama tek bir yerlere gitmek beni zorluyor navigasyon kur vs ama bunaldım da yaş da geçiyor niye böyle olduk

Çok yalnız ve izole hissediyorum kendimi benim gibi olan var mı?
Cevapla