Bir ortamda tanımadığınız kişilerle tokalaşmayı sever misiniz, yoksa el uzatmasını beklersiniz?

Hiç sevmiyorum ya hijyenik sebeplerden dolayı😀
Bir ortamda tanımadığınız kişilerle tokalaşmayı sever misiniz, yoksa el uzatmasını beklersiniz?
Cevapla