İyi gecelerrrr 💖
Birinin sana hemen yakınlık kurması hoşuna mı gider yoksa rahatsız mı eder?
İyi gecelerrrr 💖
“Canımlar cicimler aşkımlar” havada uçuşmasından hoşlanıyor musunuz cidden ya ve bu yeni tanıştığın hatta tanışmadığın birisiyse 😅
Ben karşı bir şey hissetmiyorsam isterse buldozer ile yaklaşsın veya yakınlık göstersin, umurumda olmuyor maalesef, şükür gevşek biri değilim
Doğru bi yaklaşım diye yorumluyorum😌👏
Aaa o niyeymiş 😅
Hakkımı yiyorsunnn, üşenmedim son 5-6 soruma baktım gayette vermişim 😌
Bazen hiç bir yoruma tepki veremiyorum tepkisiz kalıyorum donuyorum jashsj
Ahahahaha öyleliii
Bazı insanlar hemen yakınlık kurduğunda bu içten ve sıcak gelir, ama bazıları için mesafe bir tür saygıdır. Her şey niyetle ve dozunda güzel. Bir anda sarılan biri seni boğabilir de, sarıp sarmalayabilir de o kişinin samimiyetinin nereden geldiğine göre değişir. Bazen biri içtenlikle, hiçbir art niyet olmadan yaklaşır, o zaman bu sıcaklık güzel gelir. Ama eğer bu yakınlık zorlama ya da hesaplıysa, o zaman rahatsız eder.
Kaçarım 🤣
Doğrudan soğuyorum ya araya mesafe eklenmiş oluyor. Çünkü mantıklı değil. İyi tanımadığın birine onlardan yazıyorsan bir gariplik var 😂
Hele onu yazan bir erkekse gözümde kara listeye girer bir daha da çıkamaz jdjdj
Ayy erkek yazmasın tabi hshsjs🤣 Yapmacık geliyor ya bende ısınmadan buz gibi oluyorum 🤷♀️
Yalakalık gibi geliyor
Samimi olmak güzel de, bazen o “canım cicim” muhabbeti fazlaya kaçınca cringe olabiliyor, ya kabul edelim! 😅 Hele yeni tanışmışız, hemen dip dibe muhabbet, aşkım şekerim... Bir dur ya, önce bir elektrik olup olmadığını anlayalım di mi? Kısa dalga ilişkiler Z kuşağında sık oluyor ama ben biraz mesafeli adımları severim, güven oluşsun önce. ✨ Ama aurası çok iyi biriyse, enerji tuttuysa kız, ben de sarılırım valla!
Cevap
51Cevap
Yok bana kimse yakınlık kurmasin benim sağım solum belli olmaz birden terslerim de
Dikkat edelim o zaman terslenmeyelim 🙄
Yok sen korkma 😂
Hee iyi o zaman 🤣
Sen şeker kızsın sana yok ama tabi sınırlı oldumdan uzak ol 😂
Anlaşıldı 😌
Sevindim 😀🌹
Rahatsız edici ve çok samimiyetsizce gelir...
Kesinlikle öyle 🤷♀️
Sevgilim olmadığı sürece kimse bana bu şekilde hitaplarda bulunamaz..
👏👏👏
Hiç hoşuma gitmiyor hiç haz etmiyorum
Samimiyeti severim dozunda
Hayırdır noluyoruz derim gadası
Doğru tepkiye ne denirrrr
🙃
Bir kız canım cicim aşkım lafını kullanır da erkeğe yakışmıyor cidden yakışmıyor ben aşkım lafını söylemeye kendime yakıştırmıyorum genelde yavrum hatunum gülüm kelimelerini kullanırım. Ayrıca daha yeni tanıştığım biri olsa direk yakınlık kurmam saçma gelir.
Ya biri birine ilgi duyabilir gayet doğal bir şey Siz de ilgi duyuyorsanız karşılık verirsiniz. Hemen yakınlık kuruyorsa zaten gerçekten çok hoşlanmıştır :)
Henüz tanımadan hemen yakınlık kuran çok hoşlanmıştır kısmına katılmıyorum 🤷♀️
Tanımadan birinden çok hoşlanabilirsiniz. Hatta sokakta gördüğünüz birine bile aşık olabilirsiniz:)
Karşı cinsse ne zaman yakınlık kuracağıma ben karar veririm destur çeksin bi 😄 hemcins olarak da samimi olana samimi olurum ben ya bende her şey karşılıklı
Uuu 😀 hemcinsiminde benimle direk aşkım diye konuşmasını samimi bulmam şahsen 🤷♀️
Benim o birinden beklediğim şey buysa hoşuma gider. Yok bu değilse rahatsız eder.
Herkes rolünü düzgün şekilde oynamalı hayatta 😆
Kesinlikle 😄
Ben gülüm, yavrum diye yardırıyom. Beni taklid etmeye çalışan olunca da ondan bi bok olmayacağını anlayıp sohbeti kesiyom.
Sende o samimiyet kokusunu alıyorum 😇 Taklitler aslını yaşatır boşverrrr
Senden de aldım onu kızım tatlısın baya 🤣
Yıldızlarımız barışıkkk 😂
Hangi yıldız onlar kızım 🤣
Ama seninle hemen yakınlık kurduk iyi de oldu girl 😅💕
Öyle gerçekten ahaha sende o samimiyetiii çok hissettim sen istisnasın 🫶
Çok çok love 🥺💕
Ben herkezle hemen bi yakınlık kurduğum için😜
Hoşuma gider 😍
Cok samimi biriyim bence ben..
Hiç tanımadığım insanlara bile 10 yillik arkadaşım gibi davranıyorum😌
Hoşlarına gidiyordur bence jdichfjfjf
Rahatsız olma olasılığım yüksek. Anında yakınlık kurmaya çalışılması bana yapmacık geliyor.
Aynen öyle yapmacık ve samimiyetsiz 🤷♀️
Hayır gitmez herkese yapışan tip diye düşünürüm
Evet ya bu da doğru daha tanımadığı birine karşı bu kadar samimi olan herkese aynı yaklaşıyordur zaten samimi değil🤷♀️
yani yakınlığa bağlı.
çalıştığım yere işe giren kız 6. ay sonunda sana yeni aldığım sütyenimi göstereyim mi diyip fotoğraflarını gösterdi..
zaten el kol şakaları yapıyordu, canımlar, tatlımlar falan vardı ama bu kadarını beklemiyodum ve bu açıkçası çok hoşuma gitmişti.
1 buçuk sene çalıştı ama yakınlık hala devam ediyor, arada süpriz fotolar atıyor ve istiyor hâlâ :D
Evet mümkünse böyle zahmetsiz , uğraştırmayan, güven faslının çabuk geçildiği samimi eğlenceli ilişkiler istiyorum.
Yani bu kişiden kisiye değişir ama ilk evrede olmamasi gerekiir sonraki evrelerde olmsk dsha mantıklı
Birinin ilk etapta bana bu cümleleri kullanması bana rahatsızlık verir. Öncelikle o kişi ile bir samimiyet oluşması gerekiyor.
Normal karşılarım herkesin bir konuşma argümanı var sonuçta kelimelerden çok davranış önenlidir benim için...
İlişkiye başlamadan neden derim, başladıktan sonra kursun sadece bana ❤ Beni telefona güzel bir hitapla kaydetmesini isterim😇
Ben öyle hemen şap şup samimi olamıyorum karşımdaki insanda bana öyle gelirse irite olurum Bi Dahada gelmez zaten
en nefret ettiğim şeydir hatta öyle bir kızla sevgili olmazdım
Benim karşı taraf ile ilgili düşünceme bağlı bir durum bu.
Kuran kişinin bende hissettirdiğine bağlı bir durum.
Devamı gelecekse hoşuma gider bir görünüp tamamen yok olacaksa hoşuma gitmez
Yok kesinlikle rahatsız eder.. Önce tanışmak gerekir. Laubaliğe gerek yok
Erkekler olarak herkesle anında kanka olduğumuz için np
Sevdiğim birisiyse hoşuma gider yoksa rahatsız eder
Böyle bakmıyorum konuya yakınlıkta kurabilir mesafelide önemli olan nasıl davrandığı, saygısı
Samimiyetinin ne kadar gerçek olduğu ile alakalı bir durum. Hislerime göre hareket ediyorum
Kızlar genelde normalde karşı cins aşırı rahatsız eder ağzının ortasına vurasım geliyo
Bazı ruhlar evvelden aşinadır birbirine. Bu bazen dostun olur bazen sevdiğin.
Rahatsız etmez ama samimi bulmam yapmacık gelir uzaklaşırım o kişiden.
Hızlı giden atın b*ku seyrek düşer o yüzden ağırdan almak en iyisi
Normalde de pek hoşuma gitmez özellikle kısa sürede böyle davranıyorsa soğutur
şüphelenirim acaba olmayan servetim de gözümü var diye
Ahshsh aman uzak duralım olmayan servetimizden olmayalım 🤣
Doğal olsun herkes içinden geldiği gibi olmalı
Rahatsız eder.
Öyle hemen canım cicim ne o öyle 😒😅
Samimiyet güzeldir ama dozunda.
Hiç sevmem bu durumları
Aaa ne ilginç kullanıcı ismi, ne yazıyor orada?
Ermeni ve Kürt yazıyor
Ay askim neden böyle soru sordun
🙄
Samimi ve bana özelse severim
Hmm pekii
🤷♀️😄
Geçmiş olsuuun papatya çayı iyi gelir
Bence samimiyet de önemli resmiyette yani yerine gore
Herkese öyledir diye düşünürüm
Hemen samimiyeti sevmem
Kim olursa olsun hiç sevmem
İlgilendiğim biriyse hoş diğer türlü boğar beni
O ne öyle hemen şapur şupur hahahhaha
Kesinlikle rahatsız olurum
Midem bulanır öğk😓
Hoşuma gitmez kesin altında bir şey vardır...
Aşırı rahatsızlık verir
Hayır ben rahatsız oluyorum
Yok hayır , hemen tiksiniyorum
Çok severüm yaaaaiaiaiaiaiai keşke ahhhhj
Samimiyetsiz gelir.
Samimiyetsizce gelir bana sevmem
Yok ya sevmem biraz ciddi olsun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?