Kayınvalidemle tartisik ben ilk evlendigimizde bana yaptığı baskı ve hakaretler yüzünden onu şikayet ettim?

Kayınvalidemle tartıştık ben ilk evlendigimizde evliliğimin 6 ncı ayında ben hamile iken bana yaptığı baskı ve hakarett ve iftiralar yüzünden şikayet ettim sonra aradan bir süre geçince buyugumdur dedim bıraktım tekrar bir araya geldik aradan bir yıl geçtikten sonra ortada hiç bir sebep yok Ken ramazan bayramı öncesi tekrar aynı şekilde aylemle üzerinden üzerime vardı yok senin ailen şöyle böyle deyip tartıştı ben de telefonda anlaşamıyoruz yanına gidelim dedim eşime ve yanına gittik anne gel oturup konuşalım diye sadece elinden bir kere çektim kendi gidip beni gelinim beni elimden cekistirdigi için şikayetçiyim bana uzaklaştırma aldırdı daha sonra kendi pişman oldu iste tekrar bir araya geldik fakat benim içim soğuk sadece aklıma takılan tek şey ben kayınvalidem den kendisi benden şikayetçi olduğu zaman ben ondan 63 yasinda yaşlı bir kadın olduğu için amacım da tamamen bayram üzeri uzlaşmak niyetimin asla kavga olmadığını belirtip şikayetçi olmadım bu davadan bişey cikarmi polis bu davadan sen şikayetci bile olsan hiç bişey cikmiycagini söyledi

Kayınvalidemle tartisik ben ilk evlendigimizde bana yaptığı baskı ve hakaretler yüzünden onu şikayet ettim?
Cevapla