Sırf eşinin yanında aradım diye ortağımın bana kızma hakkı var mı?

Saat 7 ve yılbaşı gecesiymis kutlayacaklarini hiç düşünmedim. İşimiz vardı sabahında mesaj atmıştım cevap vermeyince bende aradım bana o anda kutlama var dedi. Bende 1 dakika konuştum kapattım. Sonraki gün herkesin içinde beni azarladı. Nasıl ararsın ben evliyim bilmem ne la zaten eşi bizimle hep benim ailem biliyor sanki ilk defa evliymis gibi davranıp durdu. Sizce ne yapmalıyım

Sırf eşinin yanında aradım diye ortağımın bana kızma hakkı var mı?
Cevapla