İntihar düşünceleri ile ilgili yazdıklarımı okur musunuz lütfen?

ben iki ay önce 19 yaşına girdim ve 14 yaşımdan beri depresyondayım. yani 5 yıldır depresyondan kurtulamıyorum. 3 senedir falan intihar düşünceleri girdi kafama ve son birkaç aydır o kadar cok düsünüyorum ki cok zor dayanıyorum. 2020 hayatımın en kötü senesiydi. cok fazla sey yasadım ve depresyona girdim. daha da kurtulamadım maalesef. geçen sene kendime zarar vermeye baslamıstım fiziksel olarak. 3 ay önce bıraktım ama artık yapmıyorum. annem ve babam bebi hicbir zaman anlamadı, hicbir konuda desteklemedi. mutsuzum desem hayatımın cok güzel oldugunu söyleyip bana demedikleri kalmıyor. düsman gibiler. bu sene yine aynı konulardan dolayı kendimi derslere veremedim ve calısmadan yks ye girdim. bi yer kazanamadım tabi sonuclar berbat. babam senin okumaya niyetin yok dedi. annem de en kötü yer de olsa git bu evden falan dedi yükmüşüm gibi hissettim kendimi, hep öyle hissediyorum zaten. aylardır evden cıkamıyorum en fazla 4-5 defa cıkmısımdır. yataktan cıkmaya bile zorlanıyorum. yemek bile yiyemiyorum. hayattan eskisi kadar zevk alamıyorum. aniden ağlamaya başlıyorum. icimde her dakika cok kötü bi his var nefesim daralıyor. dedem geliyor aklıma yanına gitmek istiyorum kurtulmak istiyorum. ne yapacagımı bilmiyorum cıkmazda gibiyim.

İntihar düşünceleri ile ilgili yazdıklarımı okur musunuz lütfen?
Cevapla