Gorumcemle tartistim sizce ne yapmaliyim?

23 yasinda 1.5 senesir evliyim. Esim tek oglan ve 4 tabe görumcem var. Gecenlerde benimle ayni yasta olan gorumcem nisanlandi ve biz nisandan once ailesiyle tanismaya gittik. orada bana benjm daha once Bu evrelerden geçtin anlarsin dedi bende bunun ustune stolk amacli 5 dkligina nisanlisini eklemek istedim. Kendisine sordum once bana hayir dedi bende uzatmadim. Nisan oncesi tatli alip kayinvalidemlere gittim. orada tartisma koptu bana esra erolami dusmeye calisiyorsun muge anliyami diye sorarlar insana dedi. Daha once dugun salonlarina bulasik yikamaya gittim 3 4 kere ve kayinvalidemin arkadasi da ordaydi benim arkamdan garsonlarla samimi oluyor sigara iciyor falan demis. Onun yanindan 2 mt oteye uzaklasmadigim halde. Mahallemizde bulunan bir etliekmekci de uygulamadan numarami sorgulayıp adimi bulup instadan yazmis. Görumcem de bunlari kafasinda kurup olay cikardi. Bana s git sen benim hicbiseyim degilsin dedi. Namusuma laf etti. Kayinvalidemler baa evlendigimden beri sık sık davet etmeme ragmen gelmediler ve bunun da lafini yapti sanki ben cagirmamisim geleceklerinde ise kabul etmemisjm gibi. Size kiz lazim degil gelin lazim dedi anne babasina. Nisanda ise hayirli olsun dedim ve baska hicbirsey yapmadim. Esimde demekki iyilik yaramiyor bunfan sonra yapma nasil davranjrlarsa oyle davran dedi. Sizce ne yapmaliyim bende hata var mı o mu suclu. Bundan sonra yaklasimim. nasil olmali.
Gorumcemle tartistim sizce ne yapmaliyim?
Cevapla