Ne yapacağımı şaşırdım siz ne diyorsunuz?

Üst kata taşınan genç çiftin kadını çok fena sürekli bir şeyler sirkeliyor, temiz çamaşırlarını pisletiyor çok saygısız biri, laf söyleyince şarlıyor... eşi sessiz sakin biri, geçenlerde tartışmamıza ilk defa dahil oldu çünkü yolda birlikteleşerken ben lafa girdim. Tamam hanımefendi bu sorunu çözerim dedi... ben o gece dışarıdayım. Ertesi sabah kız süklüm püklüm geldi üstüne halı silkelediği çamaşırları kendisinin yıkayacağını söyledi. Hatta önceden verdiği sıkıntılara karşılık evimi de bir kez temizleyeceğini söyledi. Ben de verdim çamaşırları. Sonra diğer komşylardan öğrendim ki kocası gece bunu evire çevire dövmüş. Ben sana bir daha komşularla sorun istemiyorum bu kaçıncı, bir daha laf getirirsen kayışla döverim diye diye dövmüş...
Kendimi kötü hissediyorum... evimi temizlemeye geldiğinde ne yapacağım ne diyeceğim bilemiyorum.
Ne yapacağımı şaşırdım siz ne diyorsunuz?
Cevapla