Eşimin ailesine yatıya gitmedim diye kavga ettik kim haklı?

Eşimin 2 haftalık izni vardı ve yaklaşık 1 haftasını ailesinde kalarak geçirmek istediğini söyledi. Ailesi köyde kalıyor. Bende yanlarına gidelim ama yatıya kalmam ben dedim. Eşimde kalsak ne oluyor o benim ailem zaten süreli gidip gelemiyoruz falan dedi. Bende ben rahat edemem köyde istemiyorum dedim kavga ettik. İkimizde birbirimize birçok şey söyledik. Yani bu durumda kim haklı? Gitmek zorunda mıyım?
Güncellemeler
9 ay
Ben gitmeyelim demiyorum. Gidelim ama yatıya kalmak istemiyorum. Hamile bir kadınım ve köyde rahat edemem bunu biliyorum. şu an ki durumum buna müsait değil. Zatrn kolay bir hamilelik gecirmiyorum. Açıkçası herseyden önce Ben ve bebeğim önemli diye düşünüyorum Esim ailesiyle çok vakit geçirmek istiyorsa onlar gelir bizde kalabilir hiç sıkıntı yok
Eşimin ailesine yatıya gitmedim diye kavga ettik kim haklı?
Cevapla