Yemek yapamadım diye eşimle kavga ettik, kim haklı sizcee?

6,5 aylık hamileyim ve hastayım kaç gündür ki. Bugün kendimi daha kötü hissettim ve hiç kalkacak halim bile yoktu. Eşime yemek yapmayacağımi söyledim. Eve geldi bir çorba bile de mi yapamadın diye esip gürledi. Hergun yapıyorum zaten hangi yemegi istiyorsa ama bugün başım felan da dönüyordu ayağa kalkmak istemedim. Orucum burada, açım halden anlamıyorsun hiç felan dedi ceketini giydi nereye gidiyorsun dedim senden hayır yok gidip disarda yicem dedi gitti. Gittiğinden beri ağladım. Çok morallerim ve sinirlerim bozuldu. Eve geldi uyuya kalmışım uyandırdı. Kalk biseyler ye can taşıyorsun aç durma felan dedi. Şimdi mi aklına geldi hamile olduğum. Evde yemek mi var sanki ne yicem dedim. Ne yiyorsan ye aç durma iste diyip durdu. moralim çok bozuk. Simdide uyuyor 🙄
Yemek yapamadım diye eşimle kavga ettik, kim haklı sizcee?
Cevapla