Ölüm korkusu öleçeğim hissi daha önçe yaşayanalr oldu mu? ya da nedee olduğunu bilen var mı?

cuma namazında birden dua ederken öleçeğim hissi sardı o günden sonra herşey kötüye gitti eskisi gibi mutlu değilim yüzümde tebessümler eksildi yaklaşık 1´5 aydır bu hissi yaşıyorum
Güncellemeler
+1 yıl
günçel
Güncellemeler
+1 yıl
güncel
Güncellemeler
+1 yıl
güncelll
Güncellemeler
+1 yıl
güncell
Ölüm korkusu öleçeğim hissi daha önçe yaşayanalr oldu mu? ya da nedee olduğunu bilen var mı?
Cevapla