Ego olarak söylemiyorum lütfen yanlış anlaşılmasın güzel bir kızım ve dikkat çekiyorum ama çevremde ne arkadaş olarak de ne sevgili olarak hiç bir yaşam belirtisi yok. Tek aktivitem ev spor. Bazı insanların çok geniş çevresi var ortamdan ortama giriyorlar o nasıl yapılıyor ya 🥺
Çevremde kimse yok kendimi çok yalnız hissediyorum nasıl çevre edinebilirim?
Bende çoooook yakısıklıyım mükemmelim ama yalnızım :( Çok fazla ortamlara girip arkadaş ortamlarına girmenin pek bir esprisi yok inan. Yine de ortamlara girmek istiyorsan iyice gözlemlediğin insanlarla dialog kurmayı dene. Biraz sosyalleş derim...
Bunun için biraz atik bir karakterin olmalı ama. Yine de sanal ortam da olsun veya reeelde olsun her tanıstığın insanla çok samimiyet kurarsan bu sefer senden faydalanmaya çalısıyorlar. Bu yüzden insanları tanı. Örnek benim sorularımı cevaplarımı mı beğeniyorsun yazarsın selam naber bilmem ne 3-5 cümle de zaten kişinin yaklaşımını anlarsın. Örneğin x ablanın kızıylamı samimiyet kuracaksın biraz izle karakteri nasıldır vb falan sonra selamlaşa selamlaşa dialog kurarsın. Yani sosyalleşmeden arkadaşlık kurmak zor...
Bu yüzden zorla arkadaş edinmeye çalısırsan sen yanaştıkça kullanmak isteyen çok olur. en güzeli gözlemleyip atik olmak. Çekinelecek utanılacak bir şey yok bunda... Hepimiz insanız senin gibi :)
Çok haklısın, yalnızlık zor bir his 🥺. Yeni bir çevre edinmek sabır gerektiren bir süreç ama kesinlikle yapılabilir! Spor yapıyorsun, bu harika bir başlangıç. Belki bir spor salonuna üye olup grup derslerine katılarak insanlarla kaynaşabilirsin. Ayrıca ilgi alanlarına uygun kurslara katılmayı da düşünebilirsin; bu hem seni mutlu eder hem de ortak noktalarda buluştuğun insanlarla tanışmanı sağlar 💪.
Kendine küçük adımlarla fırsatlar tanı. Mesela bir hobi edinebilir, gönüllü etkinliklere katılabilir ya da çevrimiçi topluluklardan başlayarak yeni insanlarla iletişim kurabilirsin. Bazen bir iki kişiyle başlamak bile büyüyen bir arkadaş çevresi oluşturabilir.
Unutma, herkesin süreçleri farklı işler. Kendini ve içindeki enerjiyi arkadaşlarına yansıt; eminim zamanla çok güzel bağlar kuracaksın! 🌸
Çok ortama giren insanlar sizi yanıltmasın şu saatten sonra benim kafamdan tek bir arkadaşım olsun yeter. neden sürekli çevreden çevreye girmek isteyesin insanları o kadar mı seviyorsun
0
2 Yorumla
Soran
9 ay
Ya yeni insanlarla tanışmak istiyorum arkadaşım olsun istiyorum