Çevremde kimse yok kendimi çok yalnız hissediyorum nasıl çevre edinebilirim?

Ego olarak söylemiyorum lütfen yanlış anlaşılmasın güzel bir kızım ve dikkat çekiyorum ama çevremde ne arkadaş olarak de ne sevgili olarak hiç bir yaşam belirtisi yok. Tek aktivitem ev spor. Bazı insanların çok geniş çevresi var ortamdan ortama giriyorlar o nasıl yapılıyor ya 🥺
Çevremde kimse yok kendimi çok yalnız hissediyorum nasıl çevre edinebilirim?
Çevremde kimse yok kendimi çok yalnız hissediyorum nasıl çevre edinebilirim?
Cevapla