Kendimi çok yalnız hissediyorum, etrafımdaki kimse beni umursamıyor sanki. Bu durumda ne yapılabilir ki?

Ruhum o kadar daraldı ki, duvarlar üstüme üstüme geliyor. Ne yapsam nereye yazsam bilemedim, iyi ki KS var da içimi burada dökebiliyorum. Kimse beni umursamıyor, ne dediğimin insanlar için bir önemi yok. Başlarda kuruntu yaptığımı düşünüyordum ama hakikaten öyleymiş. Çöp gibi hissediyorum kendimi, atılması gereken ama üşenilen ertelenen çöp gibi yani. Ağlamamak için kendimi zor tutuyorum, ağlarsam sabaha kadar susmam çünkü... Arkadaşlar ne yapabilirim ne olur yardım edin bir şeyler diyin çok bunaldım :(
Kendimi çok yalnız hissediyorum, etrafımdaki kimse beni umursamıyor sanki. Bu durumda ne yapılabilir ki?
Cevapla