Dedem vefat edeli 6 sene oldu ama acısı her geçen gün daha çok artıyor, neden böyle oluyor?

Dedem vefat edeli 6 sene oldu. ilk vefat ettiginde cok garip hissetmiştim ve ağlamamıştım. Yıllar geçtikçe acısı git gide çoğaldı ve 3-4 aydır neredeyse her gün aklımda ve aklıma geldiği an gözlerim doluyor, bir an da ağlamaya başlıyorum. Dedem çok iyi biriydi, bana tek bir kez olsun kızmamıştı ve beni çok severdi. İlkokul ve ortaokul zamanlarım da her yaz memlekete giderdik anneannem ve dedemin evinde geçirirdik tüm yazı. Vefat etmeden önce hep arardı annemi, benimle konuşmak isterdi ama ben hep ertelerdim ve konuşmazdım. Keşke konuşsaydım, çok özledim onu. Bazen keşke yanına gitsem diyorum. Hiç rüyalarıma gelmezdi, her gün dua ederdim gelsin diye ama olmazdı. 2 hafta önce ölüm yıl dönümünde dua ettim gece ve uyudum. Geçen gün ilk defa rüyama girdi. Hemde vefat ettigi gün giydigi kıyafetlerle. Bir dedem vardı zaten. Diğeri bende bir ton travma bıraktı. Ben küçğkken annem ve babama şiddet uygulardı. O yüzden ondan hep nefret ettim. Hiçbir zaman dede torun olmadık.

Dedem vefat edeli 6 sene oldu ama acısı her geçen gün daha çok artıyor, neden böyle oluyor?
Cevapla