Dedem vefat etti çok karmaşık duygulardayım?

Dün vefat etti. Çok fazla haykırarak ağlayamadım cenazeye falan da gidemedim yurtdışındayım çünkü. Bugün sevgilim ona bir gözlük almıştım hatırlıyormusun yıllarca söyledi hiç unıtmadı dedi. Canım o an çok yandı. Hani derler ya biri öldüğünde çok hissetmezsin ama bi yerde asılı hırkasını görürsün o an dank eder. Şu an benim aklımdan o gözlük çıkmıyor… gidemediğime mi yanayım. Yarım kalan herşeye mi. Annemin hem annesiz hem babasız kalışına mı… ölüm çok can acıtan bir şey…
Dedem vefat etti çok karmaşık duygulardayım?
Cevapla