İki kuzenim beni küçüklüğümden bedi dışlıyorlar?

Hala aynı ikisi hep dışarı çıkıyordu beni cağırmıyorlardı aşırı üzülüyordum bende sonra bi kuzenim evlendi başka şehire gitti neyse öbür yaşıt kuzenim beni çağırmaya başladı ama neyse iste o evlenen kuzenim geri bizim şehire geldi annesinde kaldı bi kaç gün hergün yazan kız o gelince yine yazmadı bi kere ailecek mangal yapıyorduk bir şey diyorum dinlemiyorlar bile ya da gittikleri yere çağırmıyorlar kol kola gidiyorlar hep böyleydi neyse iste ben bozuldum keşke buraya gelmek yerine arkadaşlarımla buluşsaydım dedim o kuzenim olmayınca cağrıyır bu kullanmak mi? Ben öyle hissediyorum artık kaç videola gördüm kuzen videoları ama benimkiler çok egoist üçümüz yaşıt sayılırız öbürleri küçük..
İki kuzenim beni küçüklüğümden bedi dışlıyorlar?
Cevapla