Kendime ait dairem var ama aile yanında yaşıyorum yaş 32 siz benim yerimde olsanız kendi evinize taşınır mısınız?

zam yaptım kirasını şu an 49 bin lira olarak alıyorum yer Ankara . evlenmeyi düşündüm ama olmadı bir defa nişan yaptım sonra attık. Bir vakit benim. begendigim kizlar beni beğenmedi benim begendiklerimi ben beğenmedim bu defteri kapattım bende şu an çocuk gibi aile yanında yaşıyorum kira ek gelir olarak bir artı ama aile baskısı var evlen diye başımızda kaldın diye psikolojik olarak söylemleri var canımın istediği gibi sigara içemiyorum bir tane bira alıp içemiyorum vs vs siz olsanız ne yapardınız
Kendime ait dairem var ama aile yanında yaşıyorum yaş 32 siz benim yerimde olsanız kendi evinize taşınır mısınız?
Cevapla