Sevdiniz, sevildiniz ve evlendiniz. Deliler gibi aşıksınız ama bir sorun var kayınvalideniz kızına/oğluna iyi bakamayacağını düşündüğü için aynı evde kalmak istiyor. Sizce bu mümkün mü? :D

Her işe burnunu sokan kayınvalide ile baş etme yöntemleri nelerdir? Siz olsanız tahammün edebilirmiydiniz? :D ( Ben edemezdim aşk dediğin 2 kişi arasında yaşanmalı yoksa aşk olmuyorki onun adı :D )


Birde yetişmek üzere olan kaynanalar var elbette,

( Ben bunu görünce ciddi ciddi korkudan panikledim :D )
Ancak masaya vuracak bir yumruğunuz var ise çözüm pratik. ;) Sizcede insanları bu kadar rahatsız eden, aşıkları yalnız bırakmayan kişinin en nihayetinde bir kadın olması ironik değil mi? masum kayınbabanızı sevin. :) Görüşlerinizi ilk karikatürü aklınızdan çıkarmadan yapmanız ümidi ile :D
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar