Yıllardır ailemden ayrı yaşıyorum ama kiralardan dolayı aynı evde yaşamayı düşünüyorum. Sizce çok zorlanırmıyım?

33 yaşındayım. Annem 70 yaşında bekar abim ve babam var. İkisi de çok huysuzlar. Herşeyime karışırlar ama kiralardan yıldım. Birikim de yapılmıyor kiralardan dolayı. Biraz yaşasam en azından üç beş kenarıma atarım diyorum ama ruh sağlığımı etkileyecekler diye korkuyorum. Siz benim yerimde olsanız ne yapardınız?

Yıllardır ailemden ayrı yaşıyorum ama kiralardan dolayı aynı evde yaşamayı düşünüyorum. Sizce çok zorlanırmıyım?
Cevapla