Her gün her şeyimizi konuştuğumuz bir arkadaşım var ve bana böyle davrandı neden sizce ve tavrımda haksız mıyım kızlarr?

Her gün konuşuyoruz istisnasız çünkü birbirimizden uzak mesafedeyiz buluşma ihtimalimiz ayda yılda bir ve ben onu yakınım olarak görüyorum her şeyi anlatıyorum ama o işe girdiğini bana 1 hafta sonra söyledi iş başvurusu yaptığını bile söylemedi ben o zaman kırılmıştım gerçekten iyi haberi en son verecek kadar değersiz biri miyim diye sordum surekli ve şu an da yeni bir üni bölümüne başlamış onun başvuru sürecini falan da söylemedi aslında başvurmuş ama bana sürekli napıcam bilmiyorum çok kötüyüm diyordu bende onun için üzülüyordum elimden bir şey gelmiyor diye... bunu da sonradan öğrenince cidden sinirlendim ve bundan sonra bana nasıl bir tavır gösteriliyorsa bende öyle davrancam dedim çünkü ben hayatımda olan her şeyi direkt anlatan bir insanim

Her gün her şeyimizi konuştuğumuz bir arkadaşım var ve bana böyle davrandı neden sizce ve tavrımda haksız mıyım kızlarr?
Cevapla