Arkadaşım sürekli beni aşağılıyor kötülüyor azarlıyor? Çok seviyorum aramı bozayım mı?

Günlük 10 saat uyuyormuşu da yanımda hafakanlar basıyormuş beynim uyuşuyormuşda espirileri sohbetleri anlamıyormuşum herkese olur arada çok duygusuymuşum ona ne? kahkahayla gülmüyormuşum uyuşukmuşum hep uyuyacak gibiymişim bunun için küçümsenir mi bir insan geçen gün eski sevgilisi lüks bir villada foto atmış onu ss attı gruba ohaaa bu nerde yaşıyor diye ben de Antepli değil miydi dedim bunun için bana bağırdı hiçbir şey paylaşamıyormuş benimle yüz ifadem değişmiyormuş robot gibiymiş içi daralıyormuş en büyük iyilikleri benden gördü halbuki babaanne diyor bana kahkahayla gülmüyorum ağlamıyorum onlar gibi enerjik değilim diye anneme ev işlerinde yardım etmiyorum diye beni azarlıyor bütün gün evin içinde ne yapıyorsun diyor ya bir insan mesajına hemen cevap geliyor diye sinirlenir mi neymiş telefon elimden düşmüyormuş eve misafir gelince muhatap olmamak için bütün gün odada uyuyo numarası yapıyorum diye fenalıklar geçiriyor ya bir insan arkadaşı kendisi gibi değil diye yapar mı bunu ya
Arkadaşım sürekli beni aşağılıyor kötülüyor azarlıyor? Çok seviyorum aramı bozayım mı?
Cevapla