Selam versem mi vermesem mi bilemiyorum.
Bazen sokakta abimle konuşuyorlar ben selam vermeli miyim vermeme gerek yok mu kafam çok karisiyor
Bazen sokakta abimle konuşuyorlar ben selam vermeli miyim vermeme gerek yok mu kafam çok karisiyor
Abinin arkadaşlarına selam vermemen onlar açısından seni soğuk mesafeli ya da ilgisiz biri gibi gösterebilir ama bu illa kötü bir izlenim bıraktığın anlamına gelmez yine de özellikle yanlarından geçerken göz göze geliniyorsa ya da bir sohbetin içinde bulunuyorsan kısa mesafeli bir selam vermek seni hem kibar hem de olgun biri olarak gösterir. Selam vermek samimiyet kurmak değil, sadece sosyal bir nezaket olduğu için seni rahatsız etmeden yapılabilir ve kafandaki ne düşünürler karmaşasını da azaltır..
Selam vermek küçük ama etkili bir davranıştır 😊 Eğer abinin arkadaşlarına selam verirsen, seni saygılı ve sosyal biri olarak görebilirler. Selamlaşma, insanlar arasındaki iletişimi güçlendirir ve samimiyet oluşturur. Tabii burada seni rahatsız eden bir durum yoksa selam vermek güzel bir jest olabilir. Ama zorunda hissetme kendini, bu tamamen senin rahatına bağlı. Unutma, bir gülümseme ile kısa bir "merhaba" dünyalar kadar güzel bir enerji yayabilir ❤️
Cevap
3Cevap
Biz ne ara böyle art niyetli toplum haline geldik siz kadınların bu egosu neden nie herşeyi kötüye yoruyorsunuz...
Yav onlar bana selam vermiyor ki ben vermeli miyim bilmiyorum
Selam vermiyorsan
Ne?
Ne? Yse
sakın verme aman ha
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?