Söylenen ufak yalanı çok mu ciddiye aldım?

Kız arkadaşımla ablam dışarı çıkmışlardı beraber. Sırf sohbet etmek için. Sohbet sırasında kız arkadaşım sır olarak söylediğim ama başkasına söylese çok da büyük sorun olmayacak, hatta neredeyse sorun olmayacak bir şeyi söyledi. Eve geldiğinde bunu öğrendim ve kız arkadaşımdan soğudum resmen. Soğuk yaparken mesajlaşma sırasında bana bir de yalan söyledi bilmem ne falan olmadı diye. Ablam da söyledi eve gelince olduğunu, bana yalan söylediği için iyice soğudum, bütün güvenim uçtu gitti. Sorun burada söylediği şey değil ki önemli de değil zaten hiç bir sorun yaratmadı o söylediği. Fakat yalan söylemesi, sır olarak söylediğim ve birisine söylememesini tembihlediğim bir şeyi söylemesi güvenimi alt üst etti. Önceden söylediği hiç bir şeye inanmamaya başladım. Ki zaten bir yalanını da yakalamıştım ama yine boşverip ona inanmıştım. Eski ve yeni yalanları, hiç bir söylediğim lafımı dinlememesi, söylememesini istediğim şeyi söylemesi falan güvenim kalmadı benim. Seviyo olsam da güvensizlikten soğudum zaten kız da çok seviyor ama ben bu güvensizlikle devam edemezdim. Kaç gündür konuşmuyoruz. Sizce abartıyor muyum? İki arkadaşıma sordum onlar da ayrıl dedi.
Güncellemeler
9 ay
Bu arada ilgimi de kaybettim neredeyse hiç eskisi gibi seviyorum demek içimden gelmiyor yanına gitmek için vs. can atmıyorum, çok da umrumda olmuyor ve her seferinde çok yoruyor.
Söylenen ufak yalanı çok mu ciddiye aldım?
Cevapla