Erkekler neden bana sürekli abla diyor?

tamam genç kız da değilim ama benden büyükler bile bana sürekli abla diyor. Daha 31 yaşındayım :) yaşlılık psikolojisine girdim yemin ederim. Hanım de , bacım de , bayan de , hanımefendi de. Abla ne yav

Erkekler neden bana sürekli abla diyor?
Cevapla