Erkekler bana neden hep abla diyor?

Yaşıtlarım gibi duranlardan sürekli abla kelimesi duyuyorum. Kasiyerden, işteyken, alışverişteyken vs. vs. Tesettürlüyüm üstelik maskede var diye mi acaba... Anlam veremiyorum.. Bide hep siyah giyiyorum cidden beni yaşlı mı sanıyorlar yoksa sizde herkese abla mı diyorsunuz?
Erkekler bana neden hep abla diyor?
Cevapla