Babamdan Her türlü Şiddeti Görüyorum Lütfen Soruma cevap verin bana yardım edin?

Merhaba ben 20 yaşıma yaklaştım erkeğim. Babam gerçekten sinir hastası en ufak şeyde bağırıp çağırabiliyor ve şiddet uygulayabiliyor. Ama bizide çok seviyor her istediğimizi yapmaya çalışıyor yeri geliyor Aslan oğlum diyor öpüyor bağrına basıyor ama yeri gelincede her yerimi yumrukluyor vuruyor:(
Çocukluğumdan beri beni dövüyor bazı olay ve durumlarda ama dediğim gibi hiçbirşeydende mahrum etmemeye çalışıyor.
Annemede nerdeyse çoğu zaman çok kızdığı zaman dövüyor ama geri barışıyor. Annemde diyor sinir hastası sinirlendiği zaman ne dediğini bilmiyor diyor ondan sesini çıkarmıyor sakinleşsin diye. Babama bi konuda hayır diyorum hemen sesini yükseltiyor bak sinirleniyorum diye dikleniyor bende çok korkuyorum ne yazıkki çünkü inat edersem ne olacağını çok iyi biliyorum. hiç unutmam 7 8 yaşımdayken Ankara kızılayı bilen bilir, konuyu hatırlamıyorum beni arada sırada vurarak arabaya götürdü annemle anneannemde vardı. Yoldaki taksiciler yav küçücük çocuğa elmi kalkar onlar melek demişti babamda ister döverim ister severim demişti hiç unutmam bu anı…
Arkadaşlar babamla baş başa kalmak istemiyorum gerçekten resmen adamla aynı ortamda bulunduğum zaman tedirginim. Arabada o sürüyor sol tarafa bakamıyorum kafam hep sağda. Okuldan çıktığım zaman babam inşallah evde değildir diyorum içimden ve evde arabayı görünce moralim sıfırlanıyor. Hayatta göz teması kuramam. Ama seviyorum o da beni seviyor annemide seviyor kardeşimide seviyor AMA gerçekten bıktım artık. Her olayda beni koluyla gizli gizli biri görmesin diye dürtmesinden (yumrukla)
İnsanların ortasında bana bağırıp çağırmasından. En önemliside dayak yemekten bıktım.4 sene önce psikoloğa götürdüler beni kadın bana 6 7 defa şiddet görüyormusun babandan diye sordu ben evet dersem babama ne derler acaba diye utancımdanmı korkumdanmı her neyse söyleyemedim.. cidden ne yapacağımı şaşırdım. Her sene bizi tatile getiriyor her yere gezmeye götürüyor yediriyor içiriyor kıyafet alıyor ama DÖVÜYOR beni ve annemi
Çok cinnet geçirdi beni yerden yere sürükledi bacaklarımı yumrukladı.
Hiç tahmin etmediğim bi olay birden büyüyor bağırıp dövmeye başlıyor ben diyorum bu olay bu kadar büyütülecek bir şey değil ama adam sinir hastası işte..
Annem ve kardeşimle avm ye gezmeye gidecekler mesela ben gelmek istemiyorum diyorum ama beni zorla götürüyor çünkü biraz daha dirensem dayak yiyebilirim yani. Valla ne yapacağımı bilmiyorum kaç yaşıma geldim gururuma sığmıyor artık bu yaşta babadan böyle azar işitip hakaret duyup dayak yemek normal mi arkadaşlar?
Babamdan Her türlü Şiddeti Görüyorum Lütfen Soruma cevap verin bana yardım edin?
Cevapla