23 yaşındayım babamdan şiddet gördüm ne yapmalıyım?

Bugun anneme küs olduğum için kahvaltıya babam çağırmasına rağmen gelmedim. Sonra Babam köpürdü.

Annem oldum olası bana hakaret eder beddua eder, tek kızım ama gelinleri benden üstün tutar. Yeni bir eşya aldığımda kötüleyip hevesimi kırar, ne güzel kızın var denildiği zaman burun kıvırır. Anneannemde böyle sertti çocuklarına anne tarafım komple böyle diyebilirim. Annem bazen iyi bazen kötü psikoloji değişik biri bana karşı.

Babam normalde çok anlayışlı biridir ama sinirlenince tam sinirlenir. Annem en son bana kahvaltıda hakaret etti hain falan diye zoruma gitti bir daha kahvaltıya akşam yemeğine gitmedim tavır olsun diye de numarasını sildim o kadar nefret ettirdi ki görmek dahi istemediğimden odamda oturuyorum. Babam kahvaltıdan sonra sinirlenip bana adam ol demeye başladı bağırdı. Halbuki hakaretleri Annem bana babamın yanında ediyor ben babama değil anneme tavırlıydım buna rağmen adam ol diyerek ben odamda kendi halimde ders çalışırken gelip vurdu bana ben de ağlama krizine girdim. Ailemde tek sorun yaşadığım annemken bir de Babam bana nefret kustu. Ben ne yaptım da bunlar bana böyle davranıyor. Uzak duruyorum olmuyor yanlarına gidince annemin o pislik tavırlarıyla karşılaşıyorum. Buna rağmen suçlu benim. İkisi de ben hariç herkese o kadar naif anlayışlı ki bana gelince dövmeye kadar gidiyor iş. Kendimi kimsesiz yapayalnız hissediyorum ve bu kadar örselenecek ne yaptım diyorum. 23 yaşındayım, okul öncesi öğretmeniyim kpssye hazırlanıyorum. Psikolojik olarak bitiğim.. bu derece bir ailede napmalıyım

23 yaşındayım babamdan şiddet gördüm ne yapmalıyım?
Cevapla