Merhaba, gizlice başımı açıyorum. Zorla kapatıldım ve şimdi başımı açıyorum. Ne yapayım?

Küçükken daha doğrusu 10 yaşında çocukken ailem özellikle de babam beni zorla tehdit edip kapattı beni. Babam kızım kapan dedi ben de istemiyorum dedim ve eğer kapanmazsan seni kırbaçla döverim dedi. O andan şimdiye kadar asla mutlu değilim ve aileme hiçbir şekilde iyi anne-baba gözüyle bakmadım. Ben hep Allah için değil de onlar için kapandım. Ne zaman açılacağımı dile getirsem "anneme" seni okutmayız ve hatta evlatlıktan reddederiz seni diyor. Bir daha aklından geçirme dedi. Bu yüzden artık onlara hiçbir şey söylemek istemiyorum çünkü sonuçlarını biliyorum. Katı-islamcı ailem var. Fikirlerini aktarın lütfen
Merhaba, gizlice başımı açıyorum. Zorla kapatıldım ve şimdi başımı açıyorum. Ne yapayım?
Cevapla