AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
106Cevap
''Türk erkeği'' denilen yaşam formu ile aynı ülkede yaşamak yeterince zor.
Birde açtığım bu soruya bakın, demek istediğimi anlarsınız
www.kizlarsoruyor.com/.../q2553630-turkiye-de-tecavuze-ugrayan-hayvan-nesneler
bir olay oldu şimdi tüm kadınlar isyan ediyo yok şöyle yok böyle ulan kadın olmak her yerde zor türkiyedeki kadınlar daha rahat onları hiç göz önünde bulundurmuyolar ama.. Hangi ülkede bu kadar egoist kezban kadın topluluğu var başka hangi ülkede çekerler bunların tribini?
Nesi zor ya butun gun dedikodu yapiolar avnde surtuolar
Namusun sadece kadına yyönelik bir kavram haline gelmesi. Halbuki bilmiyorlar mi zinada ya da başka bir şeyde kadın erkek ayrımı yok. Şiddet var bir de
Askinti olanlarla uğraşıyoruz
çocuk doguruyoruz
çocuk bakıyoruz
Hep duygusal içerikli düşünüyoruz
erkeklerin yanında rahat olamiyoruz
kızsal sorunlarımız var
daha sayiyimmi :)
bence cocuk dogurmak güzel yanlarımızdan :) babalar hicbir zaman anneler kadar yakın olamaz cocuga bu bizim artımız :)
Her yönden zorlukları dışarı çıktığında, tek başına bir yere gittiğinde eve misafir bile geldiğinde kadınlara yüklenilen bir sürü sorun ve zorluk var..
mevkı sahıbı olursan dusmanı cok olur mını etek gıyemez gece tek basına gezemez agır makyaj yapamaz basıt gorunur kaş.. r damgasını yapıstırırlar adı cıkar zorda zor arkadas kadın olmak zor
evde kalmak derti var canım ben şahsen evde kaldım
benden çok büyük yaşlı adam bana talip olur ama erkek kendi yaşına yakına bakmıyor 20lik çıtır istiyor
Ahaha bu iyiydi
İstediğin saatte dışarı cikamazsin
İstediğin yere gidip istediğini giyemezsin
Her isi yapamazsın
Etrafta sapiklar varsa isin çok daha zor
Sen düşün artik.
Sapık ruhlu erkek çok var o açıdan büyük sıkıntı ama bence Türkiyede kadın olmak bir açıdanda çok iyi çünkü Türk erkeklerinin birçoğu kadın diyince mala bağlıyor sanırım birtek Türkiyede böyle :)
erkekler çalışıp ömürlerinden parça koparırken kadınların evde oturup dırdır etmeleri çok zor oluyor.
Kadın olmanın çok zorluğu var.
En başta geçmiş bakış açısı ile yaşıyan aile fertleri.
Gördüklerini uygulayanlar demek istiyorum.
Gördüklerini geliştirmek isteyenleri değil.
Normal günlerde kadına dair sorunlar dinlenmezken, aman abartmayin denilip gecilirken bir olay olduğunda herkesin duyarlı kesilmesi.
dusunmemek en iyisi. Dusundukce hayattan soguyorum. belki boylesi yanlıs mucadele etmek gerek ama Munevver Karabulutlar, Ozgecan'lar ölürken hic umudu kalmıyor insanın gelecege...
hiç bir zorlugu yok bence gayet rahat. yer veriyolar kibar davranıyolar öncelik veriyolar. bir tek akşam özellikle peşine takılan olunca kötü.
Evet gündüz otobüste yer verip gece evde dövüyolar, gündüz apartman kapısını bize açıp tenhada tecavüz/taciz ediyolar
Sen toz pembe bir tablo çizmişsin , böyle değil her şey
bana öyle şeyler denk gelmedi. yalnız gezmem pek ondn heralde
Size yer verenin * ben sen hasta misin sakat misin da yer veriolar sana
ben ne biliyim be
Tüm dünyada kadın olmanın zorlukları hemen hemen aynıdır.
Ama Türkiyede ayrıca olan birşey varsa oda ;Tesettürlü bayanlara olan tavırdır.
Maalesef su dusuncenin verdigi sacma sapan ön yargilar "Sana laf atildiysa taciz edilildiysen tecavuze ugradiysan aile ici siddete maruz kaldiysan kim bilir sen neler yapmissindir"
Bu konu cok uzun bence lazim👍
Gece dışarı çıkamazsın, giyimine kuşamına dikkat etmek zorundasın
Çevre baskısı var üzerinde.
Başlı başına zor kadın olmak
https://hizliresim.com/58EQNd
17-18 yaşlarında iki kız 33 yaşında bir adamı öldürdü. ama bir Allahın kulu bundan bahsetmedi. niye çünkü erkeğin öldürülmesi fazla önemli değildi gayet normaldi. türkiyede kadın olmak harbidende acayip zor :D
Y. dışında kadına saygı var dersek çok doğru olmaz. Evet yeri var ama y. doşında tam eşitlik söz konusu. Örnek; otobüste yer verme, ağır çantasına yardımcı olma vs. Bu ülkede kadın olarak yaşamanın faydalarını da görelim. Suimisalden, misal olmaz!!!
En basta Kadınsa bastan kaybetti. Sonra erkek çocuk dogurmamissa o kadından is çıkmaz. Sonra sokağa tek çıkamaz çıksa laf atarlar. Sigara içermez bacak bacak üst üste atamaz etek giyemez yollu derler. Ama erkeğe milli derler
kadınlar olmasaydı Erkekler olmazdı . Kadinlarin degerinin bilinmedigi bir ulkede yasiyoruz kadina siddet. Bizde. Tecavuz bizde beyniyle dusunemeyen cok. Erkek var dusundukleri tek sey uçkurları. Boyle olmayanlarda var tabi
Kendisine abi diyen kıza yan gözle bakan şerefsizler gördüm
Sürekli bir başkası tarafından mikilecek gozle gorunen bir bedene sahip olmak
Siz de heveslisiniz ama kabul et
Hevesli? Nerden biliyorsun?
Kadın olmanın kolay yanı desen daha kısa cevaplar verebiliriz. Kadının bile kadına saygısı yok gerçekten utanıyorum.
evet yok!! daha 10 gün önce metroda kucağında bebeğiyle bir bayana yer vermediler 6 kişi 3 ü genç dıgerlerı de 40 lı yaslarda evet 6 bayan önlerinde bebeğiyle dikilen bayanı görmezden geldiler hemen ayağa kalkıp seslendim ve oturduğum yere oturabılecegını soyledım. teşekkür etti , birkaç durak sonra indi ve ınerken tekrar teşekkür ettı. bır kadını ve onun yasayacagı zorluğu enıyı yıne bır kadının anlayacağını düşünüyorum ama bazen yanılıyorum...
Her seyı gectım bır kadın bıle bırr kadının tecavüzü hakedebilecegini söylüyor. Ne iğrenç ne onursuz bir davranış
Konserlere tek başıma gitmem.
Kalabalık yerlerden çıkarken, kapıya gelindiğinde hep arkamı kollarım. Gerekirse kalabalığın dağılmasını beklerim.
Karanlık sokaklardan geçmem.
Erkeklere çok zor güvenirim.
Tayt vs benzeri şeyleri dışarda giymem (giymek istesem bile)
Çok dikkat çekici giyinmem.
Çoook abartıyosunuz bende kızım bunların hiç birine rastlamadım benim bir sürü erkek arkadaşım var kendini bu kadar kusıtlama
Abartmıyorum yaşadıklarım bunlar. Bırakın konuşalım. Abartsak bile konuşalım. Konuşalım ki sorunlar çözülsün. @Şımarıkqueen
Bir kadın dünyayı içine sığdırır, dünya bir kadını içine sığdıramaz.
En büyük zorluk erkeklere verilmeyen eğitim yüzünden başlıyor
Sadece kadınlık değil erkekliğin de zorluğu vardır Türkiye'de. Her şeye ön yargıyla bakan bir milletiz sonuçta.
Sadece Türkiye'de değil, dünyanın neresinde olursak olalım 'çifte standart'a maruz kaldığımız anda bitmişiz demektir. Kadın ya da erkek.
Recep İvedik'in izlenme rekorları kırdığı bir memleketten kadın hakları konusunda çok bir şey beklememek gerek.
toplumun dini, kültürü, gelenekleri itibarıyla hep ikinci planda kalan.. suçlanılmaya daha çok çalışılan.. namus adı altında zincirlere vurulan bir varlık olması
"Kadınlar bize allahın emanetidir"
Herkes emanetine sahip çıktığı sürece emanete ihanet etmediği sürece kadınlarda zor durumda kalmaz diye düşünüyorum
Mesela disardan eve gelirken surekli etrafimi kontrol ediyorum adimlarim hizlaniyor ve cok tedirgin oluyorum kendi memleketimizde rahat rahat yuruyemiyoruz.
Buraya bile bir şeyler yazmaktan çekinmektir, susmaktır kadın olmanın zorluğu konuşsan olmaz sussan olmaz. Hain gözlere mahkum olmaktır
mesela ben kapalıyım ama pantolon falan da giyiyorum. dışarı çıkarken acaba şunu giysem ne derler, bir eyeliner çeksemmi yok yok çekmeyim şimdi arkamdan laf ederler. falan sadece erkeklerde değil kadın erkek herkes
taciz şiddet ve tecavüz en önde olan
. her gün yemekler özellikle kahvaltıların hazırlanması için erkenden kalkma
. insan olmayan çocuğu için..(nesihat veren. iyimseyenler için söylüyorm) kötü lakaplar almaları..
gece dışarı çıkmazsın. devamlı kamufle olmak zorundasın dikkat çekmemek için. eve sipariş verdiğinde eğer evde teksen evde biri varmış gibi yapmak zorundasın. otobüse dolmuşa bindiğinde çantanla kendini tacizlere karşı korumak zorundasın. vs vs
Kadın olmak değil zor olan; adam kalmak^^ Kadın olmanın bir zorluğu yok. Sadece çok fazla adam olamamış erkek var.
Babam yaşındaki adamların laf atmasi mide bulandirici.
Namus kavramı erkekler ve toplum tarafından kadına yüklenir. Ama bunu kirletende, erkektir
ataerkil toplumda yaşamak zor ama atamızın sayesinde kadınlara tanınan haklar konusunda yinede şanslıyız diye düşünüyorum:)
Ağdaya gitmek, regl olmak, regl sancısı çekmek, çocuk doğurmak, çocuk emzirmek yani çocuk bakmak, otobüslerde ya da sokaklarda yalnız yürüyünce korkmak ve hızlı hızlı eve yetişmeye çalışmak, namusunu korumak ve benzeri durumlar...
Kadinlari kucuk ve hor gormeleri deger vermemeleri herseyin erkeklerden ibaret oldugunu hissetmeleri
1. Kadına Şiddet
2. Taciz
3. Cinsel Obje
4. Adet
5. Hamilelik
Ve daha niceleri..
Kadin olmanin hic bir zorlugu yoktur. Kadinlar kapalı giyinse orasini burasini acmasa. Ne tecaviz olur nede baska bisey. Neden hic kapali turbanli kadinlari taciz etmezler bir dusun bakalim?
Türkiye'de kadın olmak eğer çalışıyorsa işe git, çocuğa bak , ev işleriyle uğraş falan filan kadın olmak zor iş yaaaa :)
Türkiye'de kadın olmak Avrupa ülkelerinden zor, Arap ülkelerinden kolay...
Kadın hakları konusunda Lübnan'dan daha iyi durumda değiliz maalesef.
@tblisi Bütün Arap ülkeleri hakkında bilgim yok. Genel olarak bir söylemde bulundum. İnanırım değilizdir...
Kadın kadınlığı, ni bildiği sürece hiç bir ülkede sorun olmaz.
Kadınlarla bittiğini düşünmeyin kusuru erkeklerde arayın demiyorum ama. Zihniyet kirli olduktan sonra pantolonda aynıdır. Mini etekte.
Türkiyede kadın olmanın zorluğu falan yoktur, söylentiler uydurmadır. İi gclr.
Kadın yerine bayan diyorlarmış bütün bayanların ortak şikayeti bu galiba bilmiyom bayanada şiddete hayııır
Kadın olmanın zorlukları cevabı soruda Kadın olmak 😐
Caddede oturuyorum aşağıdaki esnaftan, karşıdaki marketteki çalışanlardan, yoldan geçen dolmuşçular yüzünden gündüz vakti dışarıya çıkmaya korkuyorum!
Türkiye de kadın olmak başlı başına zor bir şey zaten
Otobuse, dolmusa kalabaliksa binmemeye calisiyorum.
Sadece taciz olayını kastetmedim.
Ya üff bırakın şoyle şeyleri. Eğer türkiyede taciz kızlarda baskı varsa bunu aynısı avrupada var. Ama onlar bizim gibi büyütmüyolar eğer tacize falan uğradıysa devlet el atıyo
Bu konuda kessinlikle haksizsinn. cahil türk halki avrapalilar kadar bilincli degil. bir anlik zevklerine kanip olumcul hatalar yapabiliyorlar. bu tür sorunlari sen avrupada kusura bakma nah gorursun
Avrupadamı saçmalama ordada var aynı şeyler ama onlar bizim gibi haberlera fazla verilmiyo
Avrupada olması olayı normallestırıyor mu?
Tabiki normalleştirmiyo o kadar uzatıldıki konu yok kadın olmak böyle bişey yok şöyle bişey şehit olsa bu kadar uzatmazdınız
avrupada taciz tecavüz olayları daha az yanılıyosun. çünkü ordaki kızlar evlenmeden önce istedikleriyle ilişkiye giriyolar. erkekler aç abaza değil yani. taciz ve tecavüz en çok müslüman toplumlarda görülür.
Nufus cuzdanimizin pembe olmasi bile bir zorluk bana kalirsa. mavi olsa bir derdimiz olmazdi...
Bu ülkede kadın olmak çok zor. Her şeye bir sebebiyet bulunuyor.
Merak ediyorum niye annene sormuyorsun ln :D
ben anneme sordum çok zormuş didi :s
açık giyinememek.
yolda geçerken abaza gibi bakmaları.
giyinimine dikat etmek hal ve davranıslarına dikkat etmek