• Keşfet
    KızlarSoruyor'da şu an neler oluyor, hemen gör.
  • Yapay Zeka
    Yapay zeka fenomenleri sorularını cevaplıyor, hemen sor!
  • Popüler
    Günün çok konuşulanlarına göz at.
  • Sorular
    İlgini çekebilecek sorulara cevap paylaş.
  • Benceler
    İlgini çekebilecek Bence'leri keşfet.
  • BiBilenler
    Alanında uzman profesyonel BiBilenlere danış.
  • Anketler
    İlgi çekici anketlere oy ver, gündemi belirle.
  • Zirvedekiler
    Zirvede kimler var? Toplulukla tanış!
  • İletişim
  • Yayın İlkeleri
  • Site Sözleşmesi
  • KVKK Aydınlatma
  • Etiketler
  • Tüm Sorular
Google Play Apple Store
Konular (33) Tümü
  • Aşk İlişkileriAşk İlişkileri
  • YKS2026YKS2026
  • GündemGündem
  • Dünya KupasıDünya Kupası
  • Güzellik & BakımGüzellik & Bakım
  • Alışveriş & HediyelerAlışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım ÖneKızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & SeyahatTatil & Seyahat
  • ArabalarArabalar
  • Astroloji & BurçlarAstroloji & Burçlar
  • Eğitim & KariyerEğitim & Kariyer
  • GamerGamer
  • Moda & StilModa & Stil
  • SporSpor
  • Evcil HayvanlarEvcil Hayvanlar
  • Müzik & EtkinlikMüzik & Etkinlik
  • Kültür & SanatKültür & Sanat
  • Para & EkonomiPara & Ekonomi
  • MagazinMagazin
  • Diziler & FilmlerDiziler & Filmler
  • Cilt BakımCilt Bakım
  • Kişilik & KarakterKişilik & Karakter
  • Saç BakımSaç Bakım
  • Çocuk & EbeveynÇocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçmeYeme & İçme
  • Cinsel YaşamCinsel Yaşam
  • İnternet & Teknolojiİnternet & Teknoloji
  • Ev & YaşamEv & Yaşam
  • Özel Günler & HijyenÖzel Günler & Hijyen
  • Aile & ToplumAile & Toplum
  • Diyet & BeslenmeDiyet & Beslenme
  • SağlıkSağlık
  • DiğerDiğer
Keşfet
Kizlar Soruyor'da hem kızlar soruyor, hem erkekler soruyor!
Doğru ve güzel yazılmış soru başlığı daha çok cevap demek. En az 15, en çok 131 karakter.
Detay Ekle Sorunu detaylandır, görsel ya da anket ekle, gizli üye ol.
Başlık desteği al
Başlığı daha iyi yazmama yardım et.
0 / 131
Giriş Yap / Üye Ol
Konular(33)
Tümü
  • Aşk İlişkileri Aşk İlişkileri
  • YKS2026 YKS2026
  • Gündem Gündem
  • Dünya Kupası Dünya Kupası
  • Güzellik & Bakım Güzellik & Bakım
  • Alışveriş & Hediyeler Alışveriş & Hediyeler
  • Kızlar Bir Adım Öne Kızlar Bir Adım Öne
  • Tatil & Seyahat Tatil & Seyahat
  • Arabalar Arabalar
  • Astroloji & Burçlar Astroloji & Burçlar
  • Eğitim & Kariyer Eğitim & Kariyer
  • Gamer Gamer
  • Moda & Stil Moda & Stil
  • Spor Spor
  • Evcil Hayvanlar Evcil Hayvanlar
  • Müzik & Etkinlik Müzik & Etkinlik
  • Kültür & Sanat Kültür & Sanat
  • Para & Ekonomi Para & Ekonomi
  • Magazin Magazin
  • Diziler & Filmler Diziler & Filmler
  • Cilt Bakım Cilt Bakım
  • Kişilik & Karakter Kişilik & Karakter
  • Saç Bakım Saç Bakım
  • Çocuk & Ebeveyn Çocuk & Ebeveyn
  • Yeme & İçme Yeme & İçme
  • Cinsel Yaşam Cinsel Yaşam
  • İnternet & Teknoloji İnternet & Teknoloji
  • Ev & Yaşam Ev & Yaşam
  • Özel Günler & Hijyen Özel Günler & Hijyen
  • Aile & Toplum Aile & Toplum
  • Diyet & Beslenme Diyet & Beslenme
  • Sağlık Sağlık
  • Diğer Diğer
Kızlar Bir Adım Öne Tatil & Seyahat Arabalar Astroloji & Burçlar Eğitim & Kariyer +27
Aile & Toplum

Türkiye'de kadın olmanın zorlukları nedir? (Sayfa 2)

shadow86
shadow86 Takip Et
Guru Yaş: 40
Takip Et
Facebook
Twitter
WhatsApp
13
Yapay Zekaya Sor
Türkiye'de kadın olmanın zorlukları nedir?
Cevapla
Nedir Soruları Erkek Soruları Kadın Soruları
Beğen
Paylaş
Takip Et
4 kişi beğendi
Cevabın nedir?
Cevabın nedir?
Cevapla
AI Persona’ya Sor
Tümü
Rehber İpek
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Baharizma
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Hayat
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Kediliçe
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Profesör Bilgin
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.

Kızlar & Erkekler Ne Diyor?

132

Cevap

106

Cevap

Popüler Cevapları Göster(60)
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    ''Türk erkeği'' denilen yaşam formu ile aynı ülkede yaşamak yeterince zor.

    Birde açtığım bu soruya bakın, demek istediğimi anlarsınız
    www.kizlarsoruyor.com/.../q2553630-turkiye-de-tecavuze-ugrayan-hayvan-nesneler

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    bir olay oldu şimdi tüm kadınlar isyan ediyo yok şöyle yok böyle ulan kadın olmak her yerde zor türkiyedeki kadınlar daha rahat onları hiç göz önünde bulundurmuyolar ama.. Hangi ülkede bu kadar egoist kezban kadın topluluğu var başka hangi ülkede çekerler bunların tribini?

    1
    1 Yorumla
    • kurnazz
      kurnazz
      +1 yıl

      Nesi zor ya butun gun dedikodu yapiolar avnde surtuolar

      Yorumla
  • birbenvarmış
    birbenvarmış Takip Et
    Xper 2 Yaş: 32
    +1 yıl

    Namusun sadece kadına yyönelik bir kavram haline gelmesi. Halbuki bilmiyorlar mi zinada ya da başka bir şeyde kadın erkek ayrımı yok. Şiddet var bir de

    2
    0 Yorumla
  • GülenSurat1
    GülenSurat1 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Askinti olanlarla uğraşıyoruz
    çocuk doguruyoruz
    çocuk bakıyoruz
    Hep duygusal içerikli düşünüyoruz
    erkeklerin yanında rahat olamiyoruz
    kızsal sorunlarımız var
    daha sayiyimmi :)

    1
    1 Yorumla
    • Nabercanisi
      Nabercanisi
      +1 yıl

      bence cocuk dogurmak güzel yanlarımızdan :) babalar hicbir zaman anneler kadar yakın olamaz cocuga bu bizim artımız :)

      Yorumla
  • berfu96
    berfu96 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 29
    +1 yıl

    Her yönden zorlukları dışarı çıktığında, tek başına bir yere gittiğinde eve misafir bile geldiğinde kadınlara yüklenilen bir sürü sorun ve zorluk var..

    1
    0 Yorumla
  • ceyak
    ceyak Takip Et
    Xper 5 Yaş: 37 , eic 33%
    +1 yıl

    mevkı sahıbı olursan dusmanı cok olur mını etek gıyemez gece tek basına gezemez agır makyaj yapamaz basıt gorunur kaş.. r damgasını yapıstırırlar adı cıkar zorda zor arkadas kadın olmak zor

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (36-45)
    +1 yıl

    evde kalmak derti var canım ben şahsen evde kaldım
    benden çok büyük yaşlı adam bana talip olur ama erkek kendi yaşına yakına bakmıyor 20lik çıtır istiyor

    2
    1 Yorumla
    • shadow86
      shadow86
      +1 yıl

      Ahaha bu iyiydi

      Yorumla
  • Cadııkıızzz
    Cadııkıızzz Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    İstediğin saatte dışarı cikamazsin
    İstediğin yere gidip istediğini giyemezsin
    Her isi yapamazsın
    Etrafta sapiklar varsa isin çok daha zor
    Sen düşün artik.

    1
    0 Yorumla
  • Gunplay
    Gunplay Takip Et
    Xper 5 Yaş: 38
    +1 yıl

    Sapık ruhlu erkek çok var o açıdan büyük sıkıntı ama bence Türkiyede kadın olmak bir açıdanda çok iyi çünkü Türk erkeklerinin birçoğu kadın diyince mala bağlıyor sanırım birtek Türkiyede böyle :)

    0
    0 Yorumla
  • Kays_el_Mecnun
    Kays_el_Mecnun Takip Et
    Xper 7 Yaş: 39 , eic 37%
    +1 yıl

    erkekler çalışıp ömürlerinden parça koparırken kadınların evde oturup dırdır etmeleri çok zor oluyor.

    1
    0 Yorumla
  • KaraAşkBursa
    KaraAşkBursa Takip Et
    Yoda Yaş: 34
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 405 cevap paylaştı.

    Kadın olmanın çok zorluğu var.
    En başta geçmiş bakış açısı ile yaşıyan aile fertleri.
    Gördüklerini uygulayanlar demek istiyorum.
    Gördüklerini geliştirmek isteyenleri değil.

    0
    0 Yorumla
  • -RHCP
    -RHCP Takip Et
    Xper 6 Yaş: 33 , eic 32%
    +1 yıl

    Normal günlerde kadına dair sorunlar dinlenmezken, aman abartmayin denilip gecilirken bir olay olduğunda herkesin duyarlı kesilmesi.

    1
    0 Yorumla
  • ruby_woo
    ruby_woo Takip Et
    Xper 5 Yaş: 31
    +1 yıl

    dusunmemek en iyisi. Dusundukce hayattan soguyorum. belki boylesi yanlıs mucadele etmek gerek ama Munevver Karabulutlar, Ozgecan'lar ölürken hic umudu kalmıyor insanın gelecege...

    0
    0 Yorumla
  • ece_e_e
    ece_e_e Takip Et
    Yoda Yaş: 38
    +1 yıl

    hiç bir zorlugu yok bence gayet rahat. yer veriyolar kibar davranıyolar öncelik veriyolar. bir tek akşam özellikle peşine takılan olunca kötü.

    0
    5 Yorumla
    • Ebemkuşağı
      Ebemkuşağı
      +1 yıl

      Evet gündüz otobüste yer verip gece evde dövüyolar, gündüz apartman kapısını bize açıp tenhada tecavüz/taciz ediyolar

      Yorumla
    • shadow86
      shadow86
      +1 yıl

      Sen toz pembe bir tablo çizmişsin , böyle değil her şey

      Yorumla
    • ece_e_e
      ece_e_e
      +1 yıl

      bana öyle şeyler denk gelmedi. yalnız gezmem pek ondn heralde

      Yorumla
    • kurnazz
      kurnazz
      +1 yıl

      Size yer verenin * ben sen hasta misin sakat misin da yer veriolar sana

      Yorumla
    • ece_e_e
      ece_e_e
      +1 yıl

      ben ne biliyim be

      Yorumla
  • Jidotta
    Jidotta Takip Et
    Guru Yaş: 30 , eic 33%
    +1 yıl

    Tüm dünyada kadın olmanın zorlukları hemen hemen aynıdır.
    Ama Türkiyede ayrıca olan birşey varsa oda ;Tesettürlü bayanlara olan tavırdır.

    1
    0 Yorumla
  • Sekeratsaati
    Sekeratsaati Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39
    +1 yıl

    Maalesef su dusuncenin verdigi sacma sapan ön yargilar "Sana laf atildiysa taciz edilildiysen tecavuze ugradiysan aile ici siddete maruz kaldiysan kim bilir sen neler yapmissindir"
    Bu konu cok uzun bence lazim👍

    0
    0 Yorumla
  • karamel-sera
    karamel-sera Takip Et
    Xper 3 Yaş: 34
    +1 yıl

    Gece dışarı çıkamazsın, giyimine kuşamına dikkat etmek zorundasın
    Çevre baskısı var üzerinde.
    Başlı başına zor kadın olmak
    https://hizliresim.com/58EQNd

    2
    0 Yorumla
  • KuruttunuzBeni
    KuruttunuzBeni Takip Et
    Master Yaş: 39
    +1 yıl

    17-18 yaşlarında iki kız 33 yaşında bir adamı öldürdü. ama bir Allahın kulu bundan bahsetmedi. niye çünkü erkeğin öldürülmesi fazla önemli değildi gayet normaldi. türkiyede kadın olmak harbidende acayip zor :D

    0
    0 Yorumla
  • just-watch
    just-watch Takip Et
    Xper 4 Yaş: 34
    +1 yıl

    Y. dışında kadına saygı var dersek çok doğru olmaz. Evet yeri var ama y. doşında tam eşitlik söz konusu. Örnek; otobüste yer verme, ağır çantasına yardımcı olma vs. Bu ülkede kadın olarak yaşamanın faydalarını da görelim. Suimisalden, misal olmaz!!!

    1
    0 Yorumla
  • violinsts
    violinsts Takip Et
    Xper 3 Yaş: 29
    +1 yıl

    En basta Kadınsa bastan kaybetti. Sonra erkek çocuk dogurmamissa o kadından is çıkmaz. Sonra sokağa tek çıkamaz çıksa laf atarlar. Sigara içermez bacak bacak üst üste atamaz etek giyemez yollu derler. Ama erkeğe milli derler

    0
    0 Yorumla
  • IRedSky
    IRedSky Takip Et
    Xper 7 Yaş: 28
    +1 yıl

    kadınlar olmasaydı Erkekler olmazdı . Kadinlarin degerinin bilinmedigi bir ulkede yasiyoruz kadina siddet. Bizde. Tecavuz bizde beyniyle dusunemeyen cok. Erkek var dusundukleri tek sey uçkurları. Boyle olmayanlarda var tabi

    1
    0 Yorumla
  • Fransuva
    Fransuva Takip Et
    Guru Yaş: 36 , eic 35%
    +1 yıl

    Kendisine abi diyen kıza yan gözle bakan şerefsizler gördüm

    2
    0 Yorumla
  • mavisafircik
    mavisafircik Takip Et
    Yoda Yaş: 29 , eic 30%
    +1 yıl

    Sürekli bir başkası tarafından mikilecek gozle gorunen bir bedene sahip olmak

    2
    2 Yorumla
    • kurnazz
      kurnazz
      +1 yıl

      Siz de heveslisiniz ama kabul et

      Yorumla
    • mavisafircik
      mavisafircik
      +1 yıl

      Hevesli? Nerden biliyorsun?

      Yorumla
  • happyowl
    happyowl Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kadın olmanın kolay yanı desen daha kısa cevaplar verebiliriz. Kadının bile kadına saygısı yok gerçekten utanıyorum.

    4
    2 Yorumla
    • Bilal101
      Bilal101
      +1 yıl

      evet yok!! daha 10 gün önce metroda kucağında bebeğiyle bir bayana yer vermediler 6 kişi 3 ü genç dıgerlerı de 40 lı yaslarda evet 6 bayan önlerinde bebeğiyle dikilen bayanı görmezden geldiler hemen ayağa kalkıp seslendim ve oturduğum yere oturabılecegını soyledım. teşekkür etti , birkaç durak sonra indi ve ınerken tekrar teşekkür ettı. bır kadını ve onun yasayacagı zorluğu enıyı yıne bır kadının anlayacağını düşünüyorum ama bazen yanılıyorum...

      Yorumla
    • happyowl
      happyowl
      +1 yıl

      Her seyı gectım bır kadın bıle bırr kadının tecavüzü hakedebilecegini söylüyor. Ne iğrenç ne onursuz bir davranış

      Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Konserlere tek başıma gitmem.
    Kalabalık yerlerden çıkarken, kapıya gelindiğinde hep arkamı kollarım. Gerekirse kalabalığın dağılmasını beklerim.
    Karanlık sokaklardan geçmem.
    Erkeklere çok zor güvenirim.
    Tayt vs benzeri şeyleri dışarda giymem (giymek istesem bile)
    Çok dikkat çekici giyinmem.

    0
    2 Yorumla
    • Şımarıkqueen
      Şımarıkqueen
      +1 yıl

      Çoook abartıyosunuz bende kızım bunların hiç birine rastlamadım benim bir sürü erkek arkadaşım var kendini bu kadar kusıtlama

      Yorumla
    • Gizli Üye
      Cevap sahibi
      +1 yıl

      Abartmıyorum yaşadıklarım bunlar. Bırakın konuşalım. Abartsak bile konuşalım. Konuşalım ki sorunlar çözülsün. @Şımarıkqueen

      Yorumla
  • blue_wine
    blue_wine Takip Et
    Xper 7 Yaş: 31 , eic 45%
    +1 yıl

    Bir kadın dünyayı içine sığdırır, dünya bir kadını içine sığdıramaz.

    2
    0 Yorumla
  • Ate-ist
    Ate-ist Takip Et
    Bilge Yaş: 39 , eic 33%
    +1 yıl

    En büyük zorluk erkeklere verilmeyen eğitim yüzünden başlıyor

    2
    0 Yorumla
  • unutulmusalak
    unutulmusalak Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 35%
    +1 yıl

    Sadece kadınlık değil erkekliğin de zorluğu vardır Türkiye'de. Her şeye ön yargıyla bakan bir milletiz sonuçta.

    0
    0 Yorumla
  • venatrium
    venatrium Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31 , eic 40%
    +1 yıl

    Sadece Türkiye'de değil, dünyanın neresinde olursak olalım 'çifte standart'a maruz kaldığımız anda bitmişiz demektir. Kadın ya da erkek.

    0
    0 Yorumla
  • tblisi
    tblisi Takip Et
    Guru Yaş: 46 , eic 33%
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 893 cevap paylaştı.

    Recep İvedik'in izlenme rekorları kırdığı bir memleketten kadın hakları konusunda çok bir şey beklememek gerek.

    0
    0 Yorumla
  • medmit
    medmit Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    toplumun dini, kültürü, gelenekleri itibarıyla hep ikinci planda kalan.. suçlanılmaya daha çok çalışılan.. namus adı altında zincirlere vurulan bir varlık olması

    3
    0 Yorumla
  • Tiryaki_boys
    Tiryaki_boys Takip Et
    Xper 5 Yaş: 35
    +1 yıl

    "Kadınlar bize allahın emanetidir"
    Herkes emanetine sahip çıktığı sürece emanete ihanet etmediği sürece kadınlarda zor durumda kalmaz diye düşünüyorum

    2
    0 Yorumla
  • balpetegim
    balpetegim Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 301 cevap paylaştı.

    Mesela disardan eve gelirken surekli etrafimi kontrol ediyorum adimlarim hizlaniyor ve cok tedirgin oluyorum kendi memleketimizde rahat rahat yuruyemiyoruz.

    0
    0 Yorumla
  • lazkiziçağla
    lazkiziçağla Takip Et
    Yoda Yaş: 30 , eic 42%
    +1 yıl

    Buraya bile bir şeyler yazmaktan çekinmektir, susmaktır kadın olmanın zorluğu konuşsan olmaz sussan olmaz. Hain gözlere mahkum olmaktır

    0
    0 Yorumla
  • çikolatasoslu_cips
    çikolatasoslu_cips Takip Et
    Guru Yaş: 29
    +1 yıl

    mesela ben kapalıyım ama pantolon falan da giyiyorum. dışarı çıkarken acaba şunu giysem ne derler, bir eyeliner çeksemmi yok yok çekmeyim şimdi arkamdan laf ederler. falan sadece erkeklerde değil kadın erkek herkes

    1
    0 Yorumla
  • almilla123456
    almilla123456 Takip Et
    Xper 7 Yaş: 30
    +1 yıl

    taciz şiddet ve tecavüz en önde olan
    . her gün yemekler özellikle kahvaltıların hazırlanması için erkenden kalkma
    . insan olmayan çocuğu için..(nesihat veren. iyimseyenler için söylüyorm) kötü lakaplar almaları..

    0
    0 Yorumla
  • tospaaaaa
    tospaaaaa Takip Et
    Yoda Yaş: 31
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 682 cevap paylaştı.

    gece dışarı çıkmazsın. devamlı kamufle olmak zorundasın dikkat çekmemek için. eve sipariş verdiğinde eğer evde teksen evde biri varmış gibi yapmak zorundasın. otobüse dolmuşa bindiğinde çantanla kendini tacizlere karşı korumak zorundasın. vs vs

    0
    0 Yorumla
  • tuğceangelll
    tuğceangelll Takip Et
    Xper 7 Yaş: 32
    +1 yıl

    Kadın olmak değil zor olan; adam kalmak^^ Kadın olmanın bir zorluğu yok. Sadece çok fazla adam olamamış erkek var.

    2
    0 Yorumla
  • shtpacoitld
    shtpacoitld Takip Et
    Xper 5 Yaş: 29 , eic 33%
    +1 yıl

    Babam yaşındaki adamların laf atmasi mide bulandirici.

    1
    0 Yorumla
  • psikologkafa
    psikologkafa Takip Et
    Xper 5 Yaş: 39 , eic 44%
    +1 yıl

    Namus kavramı erkekler ve toplum tarafından kadına yüklenir. Ama bunu kirletende, erkektir

    1
    0 Yorumla
  • berna6
    berna6 Takip Et
    Xper 2 Yaş: 35
    +1 yıl

    ataerkil toplumda yaşamak zor ama atamızın sayesinde kadınlara tanınan haklar konusunda yinede şanslıyız diye düşünüyorum:)

    0
    0 Yorumla
  • Gizli Üye
    Gizli Üye
    (30-35)
    +1 yıl

    Ağdaya gitmek, regl olmak, regl sancısı çekmek, çocuk doğurmak, çocuk emzirmek yani çocuk bakmak, otobüslerde ya da sokaklarda yalnız yürüyünce korkmak ve hızlı hızlı eve yetişmeye çalışmak, namusunu korumak ve benzeri durumlar...

    2
    0 Yorumla
  • Jiyanamin
    Jiyanamin Takip Et
    Yoda Yaş: 35 , eic 74%
    +1 yıl

    Kadinlari kucuk ve hor gormeleri deger vermemeleri herseyin erkeklerden ibaret oldugunu hissetmeleri

    1
    0 Yorumla
  • KemalSönmez
    KemalSönmez Takip Et
    Master Yaş: 37
    +1 yıl

    1. Kadına Şiddet
    2. Taciz
    3. Cinsel Obje
    4. Adet
    5. Hamilelik

    4
    1 Yorumla
    • shadow86
      shadow86
      +1 yıl

      Ve daha niceleri..

      Yorumla
  • poyraz006
    poyraz006 Takip Et
    Xper 6 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kadin olmanin hic bir zorlugu yoktur. Kadinlar kapalı giyinse orasini burasini acmasa. Ne tecaviz olur nede baska bisey. Neden hic kapali turbanli kadinlari taciz etmezler bir dusun bakalim?

    1
    0 Yorumla
  • mhmmdhan
    mhmmdhan Takip Et
    Xper 4 Yaş: 32
    +1 yıl

    Türkiye'de kadın olmak eğer çalışıyorsa işe git, çocuğa bak , ev işleriyle uğraş falan filan kadın olmak zor iş yaaaa :)

    0
    0 Yorumla
  • Ceyces
    Ceyces Takip Et
    Yoda Yaş: 43 , eic 36%
    +1 yıl

    Türkiye'de kadın olmak Avrupa ülkelerinden zor, Arap ülkelerinden kolay...

    0
    2 Yorumla
    • tblisi
      tblisi
      +1 yıl

      Kadın hakları konusunda Lübnan'dan daha iyi durumda değiliz maalesef.

      Yorumla
    • Ceyces
      Ceyces
      +1 yıl

      @tblisi Bütün Arap ülkeleri hakkında bilgim yok. Genel olarak bir söylemde bulundum. İnanırım değilizdir...

      Yorumla
  • yasminxs
    yasminxs Takip Et
    Xper 6 Yaş: 36 , eic 36%
    +1 yıl

    Kadın kadınlığı, ni bildiği sürece hiç bir ülkede sorun olmaz.

    0
    1 Yorumla
    • AZURHA
      AZURHA
      +1 yıl

      Kadınlarla bittiğini düşünmeyin kusuru erkeklerde arayın demiyorum ama. Zihniyet kirli olduktan sonra pantolonda aynıdır. Mini etekte.

      Yorumla
  • nedesembilemedim19
    nedesembilemedim19 Takip Et
    Xper 5 Yaş: 34 , eic 30%
    +1 yıl

    Türkiyede kadın olmanın zorluğu falan yoktur, söylentiler uydurmadır. İi gclr.

    0
    0 Yorumla
  • __YouAreMyCure__
    __YouAreMyCure__ Takip Et
    Xper 5 Yaş: 30
    +1 yıl

    Kadın yerine bayan diyorlarmış bütün bayanların ortak şikayeti bu galiba bilmiyom bayanada şiddete hayııır

    0
    0 Yorumla
  • uchiha
    uchiha Takip Et
    Xper 6 Yaş: 44 , eic 37%
    +1 yıl

    Kadın olmanın zorlukları cevabı soruda Kadın olmak 😐

    0
    0 Yorumla
  • istanbullkızııı
    istanbullkızııı Takip Et
    Xper 6 Yaş: 32
    +1 yıl

    Caddede oturuyorum aşağıdaki esnaftan, karşıdaki marketteki çalışanlardan, yoldan geçen dolmuşçular yüzünden gündüz vakti dışarıya çıkmaya korkuyorum!

    0
    0 Yorumla
  • MinderBob
    MinderBob Takip Et
    Yoda Yaş: 31 , eic 43%
    +1 yıl

    Türkiye de kadın olmak başlı başına zor bir şey zaten

    0
    0 Yorumla
  • tesbihinimamesi
    tesbihinimamesi Takip Et
    Guru Yaş: 35
    +1 yıl

    Otobuse, dolmusa kalabaliksa binmemeye calisiyorum.

    2
    1 Yorumla
    • shadow86
      shadow86
      +1 yıl

      Sadece taciz olayını kastetmedim.

      Yorumla
  • Şımarıkqueen
    Şımarıkqueen Takip Et
    Xper 6 Yaş: 31
    +1 yıl

    Ya üff bırakın şoyle şeyleri. Eğer türkiyede taciz kızlarda baskı varsa bunu aynısı avrupada var. Ama onlar bizim gibi büyütmüyolar eğer tacize falan uğradıysa devlet el atıyo

    1
    5 Yorumla
    • alicaneren
      alicaneren
      +1 yıl

      Bu konuda kessinlikle haksizsinn. cahil türk halki avrapalilar kadar bilincli degil. bir anlik zevklerine kanip olumcul hatalar yapabiliyorlar. bu tür sorunlari sen avrupada kusura bakma nah gorursun

      Yorumla
    • Şımarıkqueen
      Şımarıkqueen
      +1 yıl

      Avrupadamı saçmalama ordada var aynı şeyler ama onlar bizim gibi haberlera fazla verilmiyo

      Yorumla
    • happyowl
      happyowl
      +1 yıl

      Avrupada olması olayı normallestırıyor mu?

      Yorumla
    • Şımarıkqueen
      Şımarıkqueen
      +1 yıl

      Tabiki normalleştirmiyo o kadar uzatıldıki konu yok kadın olmak böyle bişey yok şöyle bişey şehit olsa bu kadar uzatmazdınız

      Yorumla
    • tutku20
      tutku20
      +1 yıl

      avrupada taciz tecavüz olayları daha az yanılıyosun. çünkü ordaki kızlar evlenmeden önce istedikleriyle ilişkiye giriyolar. erkekler aç abaza değil yani. taciz ve tecavüz en çok müslüman toplumlarda görülür.

      Yorumla
  • adımısenkoyhihi
    adımısenkoyhihi Takip Et
    Yoda Yaş: 30
    +1 yıl

    Nufus cuzdanimizin pembe olmasi bile bir zorluk bana kalirsa. mavi olsa bir derdimiz olmazdi...

    0
    0 Yorumla
  • patentsizim
    patentsizim Takip Et
    Master Yaş: 38
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı.

    Bu ülkede kadın olmak çok zor. Her şeye bir sebebiyet bulunuyor.

    1
    0 Yorumla
  • A_F_K
    A_F_K Takip Et
    Xper 6 Yaş: 29
    +1 yıl

    Merak ediyorum niye annene sormuyorsun ln :D
    ben anneme sordum çok zormuş didi :s

    0
    0 Yorumla
  • gecekuşuuuu
    gecekuşuuuu Takip Et
    Yoda Yaş: 36
    +1 yıl
    Aile & Toplum konusunda 576 cevap paylaştı.

    açık giyinememek.
    yolda geçerken abaza gibi bakmaları.

    0
    0 Yorumla
  • papatyadanhayal
    papatyadanhayal Takip Et
    Xper 4 Yaş: 29
    +1 yıl

    giyinimine dikat etmek hal ve davranıslarına dikkat etmek

    0
    0 Yorumla
  • Devamını Gör (118)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > Türkiye'de kadın olmanın zorlukları nedir?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi

Bu paylaşımı beğenmene sevindik!

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?

Benzer Sorular

Türkiye'de kadın olmanın zorlukları nelerdir? 9 cevap verildi
Türkiye'de kadın olmanın zorlukları nelerdir? 15 cevap verildi
Türkiye'de kadın olmanın zorlukları nelerdir? 24 cevap verildi
Türkiye’de kadın olmanın zorlukları nelerdir? 29 cevap verildi
Türkiye'de kadın olmak zor mu? 19 cevap verildi
Türkiye'de kadın olmak neden zor? 21 cevap verildi
Popüler İçerikler
  • En Güzel İnstagram Yorumları! Arkadaş Fotoğraflarına Çarpıcı Sözler
  • Kankanı telefona nasıl kaydedersin? En yakın arkadaş, kankayı rehbere kaydetme isimleri neler?
  • Rehbere Kaydetme İsimleri için Öneri Verir misiniz?
  • Instagram uygulamadan atıyor! Neden beni sürekli atıyor?
  • She/Her/They/Them/Him/He İngilizce Ne Demek, Anlamı Nedir?
  • Adres Başlığı Nedir, Ne Demek, Ne Yazılır?
  • Snap streak nedir? Snapchat St ne demek?
  • Btw ne demek acaba?
  • Instagram Gizli Hesap Görme Nasıl Yapılır? Instagram Gizli Hesap Görme Uygulamaları
  • Crush ne demek, ilişkiler için bir anlamı var mıdır?
Yeni Sorular
  • Özel günleri sever misiniz sizin için önemli midir?
  • Megane 4 mu focus 4 mu Hangi araba daha iyi?
  • Yaz akşamı dondurma ritüelin var mı?
  • Parkta közlenmiş mısır sevenler burada mı, siz nasıl yersiniz?
  • Gece gece nasıl içecek tüketirsiniz?
  • Siz de insanlardan hemen nefret eder misiniz yoksa size de bu duygu abartı mı geliyor?
  • İki kalp gerçekten kilometrelerce mesafe varken birbirine sadık kalabilir mi?
  • İnsan ne zaman vazgeçmiş sayılır; pes ettiğinde mi, yoksa artık kendine daha fazla zarar verdiğini anladığında mı?
  • Benim gibi aşure süslemeye kafayı takan var mı, siz aşureyi nasıl seviyorsunuz?
  • Çok uçlarda olmayan muhafazakar erkek ve seküler kız ilişkisi olur mu?
  • Yardım
  • İletişim
  • Hakkımızda
  • Site Sözleşmesi
  • Yayın İlkeleri
  • KVKK Aydınlatma
  • Öne Çıkan Sorular
  • Site Haritası
  • Etiketler
Popüler Konular
Aile & Toplum Alışveriş & Hediyeler Cilt Bakım Çocuk & Ebeveyn Diğer Diziler & Filmler Eğitim & Kariyer Fal Gamer İnternet & Teknoloji Kişilik & Karakter Moda & Stil Özel Günler & Hijyen Saç Bakım Sağlık
Kızlar Soruyor, Kizlar Soruyor
©2026 KızlarSoruyor ™
Apple Store Google Play
{0} ile üye ol
YÜKLENİYOR...
YÜKLENİYOR...
Soru gözden geçiriliyor...
Site kurallarına uygunluk inceleniyor...
Son dokunuşlar yapılıyor, neredeyse hazır ✨