AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
175Cevap
Sana oylesı denk gelmıstır gayette var kibar olanlar burada bile cok var
Kadınlar sevmediği için kendimizi yedik
Sadece erkekler için değil kız erkek herkes çok kaba menfaat peşinde gerçek sevgi saygı çok az
Aslında öyle erkekler var tabiki herkes kanka değil sadece bulunduğu semtte göre değişebilir sen Esenyurt'ta oturuyorsun normal.
Esenyurtta oturmuyorum
Varda sen görmemişsin senin karşına çıkanlar cinsrllik isteğiyle çıktı sanirim
Alakası yom
Yokki
Cok alakası var tamam cok cok az o kişiler ama sen görmemişsin iste
Bizim gibiler hala var keşfedilmeyi bekliyoruz
kaldı ama sayıları az zor bulunuyor
Sen etrafında hanzo biriktirmişssindir. O erkekler artık çok secici
Kalmadı evet ben de aradım yoktu
Sen beni tanımadın. o yüzden öyle zan ediyorsun
At avrad silah obaleyy 😘
Ben herkese olmam sırf kadın diye
Kaldık ama neslimiz tükeniyor.
Hepsi güzel atlarına binip gittiler
Olmadığını nerden biliyorsun.. Biri burada
Kaldı son kalanıda hanım efendi aldı @RedCatSimy
👉🏼👈🏼🍭🍫♥️
Etraf bozulduğu için olabilir
Hiç yoktu ki kalsın da
varlar ya denk gelmiyor
Etrafta kibar hanımefendi kız da pek kalmadı bir tek erkekler açısından bu şekilde bakmayalım da
Bir insan neden kendi hemcinsini kotuler ki?
seviyenin her iki cinste de düştüğünü düşünüyorum bu durumu sevmiyorum
Bende onu düşünüyorum ama suanki konumuz erkeklerin kadınları hizmetci olarak görmesi ve cevaplari goruyorsun hepsi kadın dusmani Sanko anneleri yok
Yaşın çok manidar 🤭 @Şeymaksu
Ben bu konuda Şeymaksu'nun yanındayım. Hemcinslerinin yaptığı kötü davranışları dile getirebilen kızları ve kadınları cidden tebrik ediyorum. Hemcinslerinin yaptığı kötü davranışlara göz yuman kötü karakterli kızlardansa, hemcinslerinin yaptığı kötü davranışları dile getirip onları düzeltmeye çalışan kızlar her zaman daha değerlidirler.
Hadi lan ordan kadınları kullanip atan sizsiniz leş
hepsini kapmışlar
Dbanfjsdisdj herhalde
yakında birbirimize kayacaz yapacak bişi yok
Dhsndjsfnjsfhsk Allah sabır versin bize benimki odun gibi duygusuz bı türlu yumusatsmadim
kız ne işin var odunlarla yok ver geçsin aşka inanmıyorum
😔😔😔demesi kolay ama olmuyo iste hödük gibi birsey
nerden buluyorsunuz ben anlamıyorumki
Shsfnsmfbsk bak şimdi ilk kibar oluyorlar ama süreç ilerledikce bir canavara donusuyorlar şu an ben ayrıldım ama hala hayatıma müdahale ediyor ve önceden gostedigim sevgimide karşılığıni almadim hic
başkasına gitsen köpek gibi kıymetini anlar
😔😔
oy oy kıyamam kurbn olsun sana kız ağlama
Cevaplarda çok fazla kötülüyorlar beni bıktım
Çünkü kızlar maço yanı hayvan gibi erkeklerı seviyor ondan olabilirmi
Aslında var kişi neyse karşısındakini de öyle görür
böyle düşünenlere tavsiye; çevrenizi değiştirin
፫፱፫፰፱፪፪፯፪፱፫፱፫፰፱፪፪፯፪፱፫፱፫፰፱፪
* koyacam senin şimdi soru soruyorsun amın kızı insan gibi yorum yapıyoruz sorma soru o zaman ya da erkeklere kapat
፫፱፫፰፱፪፪፯፪፱፫፱፫፰
Eziklik sezdim
Ananmış ezik uruspuya bak siz kendinizi ne olarak görüyorsunuz hem ayranım dökülmesin hem bir tarafım çizilmesin soru soruyorsan her türlü görüşe açık olacaksın anana küfür mü etmişler kezban
Kendin tecrubelisin heralde ben erkeklere hakaret mi etmisim senin gibi terbiyesiz hepsinyle konusmusum bak
Ben mi kadinlara hakaret ettim a. m. in kızı terbiyeyi de terbiyesizden öğrenecek değilim
Sende oglusun o zaman sanki farkli biyerden dogdun
Ak kızı soru sorup görüşünden dolayı kimseye sakat demiyorum bizle sataşıyor diye laf etmem ki sataşacak bir durumda yok
Aynen o yuzden küfür ediyorsun milletin annesine ne kadar iğrençlestiniz siz ya
Yok sakat yok sataşıyor kızlarla diyorsan sana gül mu atayım hakketin kb
Talep fazla ise arz çoğalır belkide çoğunluk o tür erkekleri çekici buluordur 😃
etrafında vardır belkide ama sen görmek istemiyosundur
kaldı da siz bakmıyorsunuz onlara
Kesinlikle
Ben varım bahsettiğin türden
Araştırıyoruz 🤭🤭
Konuşalım?
Sen gerçekten bahsettiğin türde birini mi arıyorsun?
Ben bu kızları anlamıyorum
Ya ben gerçek hayattan bahsediyorum internetten tanışma degil
İyi de internette gerçek hayatın bir parçası
Sıkılıyorum
Var guzum siz görmüyorsunuz
Kör olduk heralde🤭
Yaş kaç
Ben yahu
Belki kör oldun
Onlar gerçekten var sadece dogru kişiyi bekliyor
Profil fotoğrafınız çok güzelmiş 🤭
Kedi çıkartmalarını severim 😅
Teşekkur ederim
Rica ederim
Sevdiyseniz size kedi çıkartmalarımı paylaşabilirim 😺
Olur😼
İnstagram kullanıcı adınızı verebilirmisiniz? Yoksam ben mi veriyim
Instagram veremem ki
Buradan paylaşamam ki
geldim
Sayiniz artsin yaa
kötü enerji aldın mı benden
Yok bee yani çoğalın manasında dedim
inşallah bacım
İnsanlar değişiyor
Ahbe cidden😔bı benimki değişmedi odun gibi
Sen ne kadar iyisin. Beyefendi olanlarda tip yönünden seçici maalesef.
Biz iyi oldukta degerimiz bilinmedi
Hım bi de iyisini bulurum kafasindalar
Kalmadı
Cevaplari gordum cidden cok az kalmis nesilleri tukeniyor
Maalesef
Vardır yaa illaki
Can sıkıntısından
Manyaklarmi neden yaaa
Kimse olmayınca ne yapacak nefsiyle oynamaya başlıyor
Allah sabır versin
Amin
Amin yaa
Evet Aynn Aminnn
Dbandnsmfsk Aminnn
Aminn
Bitsin artık fbsnfnsdn aminn
Peki Amin
Hiç bitmesin iyi güzel özel mutlu dualar Amin
amin sanada çok tskk
Çok rica ediyorum sanada
Çiçek 🌺🌻🌹🌷 güzel davranısın sıcak yaklaşımın için benden sana hediye olsun bu çiçekler
Cansın🥹🫶🏻🫶🏻 umarim sizde iyi bı kizla karsilasirsiniz iyi iyiye layik
Kim bilir.. Sırlarla dolu dünyada sırlı kişi çıkar belki feth eder gözümüzü gönlümüzü bide omuu güzel temennilerin için minnettarımm 🙇🙌❤
Ne demek ya🫶🏻
Sende canansın 😇😊☺😌sizin içinde iyi bir beyefendi çıkar iyiler dünyasına ikiniz adım atarsınız
INS teşekkürler sizede
🥰😍☺😊😇 sevildin kanım kaynadı iyi 👍insan
Rica ediyorum🌹 ne demek
Kendine iyi bak görüşmek üzere ☺😊🥲
Gorusruuzzz🫶🏻🫶🏻🫶🏻
Görüşürüz başka başka hikâyelerde gizemli kız ☺😊😇🥲
Gitmesen olur mu gitmeni istemiyorum
Abi bı soru sordum tanışmak istemiyorum ki sağolun yüreğin güzel cansin ama yapmayin gözünüzü seveyim ya😭 benim sevdigim yok falan demedimki
Tamm sorun yokk kb üzülme görüşmek üzere☺
Goruruuzzz
Kim bilir pekii
kaldı tabi
Evet kaldi ama bize denk gelmedi gitti
bilemem artık orasını
Allah yardimcimiz olsun valla
Cunku hepsini kullanip atti iz
Sen kadın değilsin heralde
Kadinim
Senin çevren kötüdür erkeklere laf atma
Ooo kolay gelsin reis
Eyvallah
Ne demek abim
Karı milleti hak etmiyor
Gerçekten bombacisiniz yani kadınlara yönelik hakaret ederken anneniz kadın olduğunu unutmazsiniz umarim
Yoo eskiden vardı şimdi etrafta kalmadı demişsin yani şimdiki kalırlar hak etmiyor
Öldürülmeyi hak ediyoruz aynen erkekler her zaman haklıdır zaten
Aynen
Pislik
cıkcık oe
Sensin œ pislik
Kudur aptal oee seni kudur senin gibi oe lere iyi davranılmaz hak ettiği yedirilir hahaha
Ben ne kudurcam be senin gibi bı insan olmadığım icin şükrediyorum
Ne mal olduğun belli hadi naş
Mekan benim sen naş aslanparcasi
Yorumda benim boş yapma
Oyledir knk
Kızlarda ki bad boy sevdası
Alakasi yook sizde hizmetçi seviyorsunuz onzaman ne alaka?
Geneli kastetmedim ama böyle bir trend var hizmetçi ne alaka şimdi 😂
Oyle ama
Buraya sığmaz bu sohbet gel
Waywayway
☺️
Kibar olanları hakketmiyorsunuz
E o zaman yanlız mi kalsın kibarlar ne alakasi var.
Hepsi leş. kaş. r kizlar bad boy sevdiği için ve erkekler de kas. r sevdiği için hepsi yok oldu
Asagilik kompleksinden
Valla öyle ya
😔napicaz ya odunlarla yasam
Hak etmiyorsunuz da ondan
Bizim içimizde ki o insanı siz öldürdünüz
Ben çok naif kibar biriyim
❤❤❤❤❤
@busekızsenigidi 🌹🙏
kendin keşfet bunu :D
Öyle erkeklerin azına scıyorsunuz çünkü
Bilmem Nesl-i tükendi galiba
Öyleyiz de elimize geçen ne sıfır.
valla varda kıymetimizi bilen kadın yok bence
Bıkmaya devam et o zaman
yoo var
Vardır illaki. Yerine göre kibarlık iyidir
vardı da bozdular kardesim
Bozulmayin abim😭
boızdularrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
Hayirrrrrrrr
insan kalmadı ne erkeği
Varlar ama saklanıyorlar.
Bence var gayet