AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
175Cevap
Haketmiyorsunuz kibar erkekleri
Sonra kibar erkekler yanlız kaliyor dimi siz boyle dusundukce ohoo
Kibar oldum da ne oldu saygi bile duymadilar tipe gore davrandiginiz surece kimse size kibar olmak zorunda degil
Senin iyiligine muhtac değiliz asko
O zaman neden agliyon kibar erkek yok diye lan benim gibi dusunuyor cogu erkek artik
Ben efendiyim ama size artik kibar degilim
Senin gibi dusunen kibar değil kendini kibar sananlar kibar erkek kendini ovmez boyle görgüsüz
Ben normalde kibardim artik degilim diyorum okudugunu anlamiyon mu
Kibarlik yapana kibar olurum sadece bana kotu davranana iyi olmam haketmeniz lazim
Senin hak edilecek tarafın kalmamis kardeş..
Beni tanisan boyle demezsin herkese hakettigi gibi davranirim
ÇOK kazik yiyince insan bu hale geliyor
Toplumsal çöküş
Haklısn kalmadı
var baya
Ya da prensesler cok
Artık sona erdi
Devir değişti
kibar kim kaldı
Arama bence
Nesilleri tükeniyor
beyefendi nasildir senin icin
Varım buradayım
Maalesef azaldı
maalesef yok
Ben kaldım kardeş ben kaldım
Kibarlıktan kasıt onu kullanayım sömüreyim başlığı bu 😂
Cok komiksin dimi sen
Bir kadın için en ideal erkek baskın erkek olması ama senin istediğin tamamiyle sana itaat etsin kullanayım bir güzel derdin bu 😂
Ideal erkek baskin erkek falan değil sen kas kendini iyice duygusuz ruhsuz dimi güç gösterisi hep aşk yok
O ruhsuz dediğin hayatta öküz gibi yaşayan, çok kibar olmakta bir anlam ifade etmiyor. Sen güzel şeyleri haketmek için bişi yaparsan o erkeğe bir adım git sonrası gelir
E zaten sevgimi veriyorum o sadece duygusuz gibi ondan kastettim hak etmeyen erkek kadın farketmiyor
Erkek duygusuz gibi görünür ama tehlike anında kendini tehlikeye atıp seni koruyorsa o erkeği bırakma derim kaba sabadır ama en azından insanlığı bitmemiştir ayriyeten maskülenlik gerekli bir şeydir.
Yok maskulenlik falan yoruldum biktim alakasi yok dedikleeinizin onlar masallar falan benim dedigim mesela sevgimi veriyorum ama görmemezlikten geliyor işte anlamıyor hep kendini haklı sanıyor sürekli kontrol etmeye çalışıyor gibi
Hep kendini haklı zannedemezsin ama ilgisizlik varsa dönemsel olarak erkekte ilgisizlik olabiliyor bu da hayatta yaşadıkları bir kısım olaylardan dolayı o sırada anlayışlı olmayan bir kadınsan kaba saba yönünü ortaya çıkarırsan benle kafa kafaya sürekli çarpışmaya çalışırsan o erkek ya gider ya da kaba davranır. Sürekli ilgi beklersen o da yorar bir süre sonra
Baslarim simdi köle miyim ben benimde hayatimda sorunlar var bı defol git cidden sen köle hizmetçi istiyorsun yok ol ya
Al işte klasik tipik feminist 😂 hayatta mutlu olamazsın bu kafayla
Feminist mi oldum şimdi ben nediyorum iki saatti ben diyorum emek veriyorum isteğini yapıyorum ama yok duygusuz diyorum hayatıma karışıyor çevreme karışıyor beni yönetmeye calsiyor diyorum sen diyorsun feminist senin Annen bacın yokmu lan böyle konusulurmi düşün annen babana emek veriyor ama baban umursamıyor şiddet uyguluyor ne hissedersin valla sizin gibiler yoksun yeminle
Çevrendekiler rahatsız ediyorsa beni karışırım erkeğin içinde bulunan koruma içgüdüsüdür ayriyeten, senin her istediğini yapman onun değişmesi anlamına gelmiyor, kibar ama mantığına aykırı bir şey gören erkek karışır ve hayatına bal gibi müdahale eder uyarıları dikkate almazsan çeker gider.
Aynen knk hep erkek haklidie senoryosu ben degismesini falan istemedim birbirimizi sevelim istedim ama yok umarim sen yasarsin bu durumu sonra anlarsin
Erkek her zaman liderlik etmiştir. Kibar olup olmaması önemli değil, örnek ben abes bişi görüyorsam ve sen bunu dikkate almıyorsan bu sevgi olmuyor sen istediğin gibi at koşturabildiğin erkek arıyorsun.
At kosturma ne alaka knk empati yoksunj erkegi savunuyorsun şu an sor buradaki erkeklere çoğu senin gibi dusunmuyor senin gbiiler ne yuva kurabilir ne ask olur zehirlemeyin cevreyi
Sen 365 gün kolelik hizmetci istiyorsun ama senin annende bi kadin
Empati yapılacak konular vardır yapılmayacak konular vardır sen her konuda anlayışlı davranacak pısırık bir ezik istiyorsun fıkra bu kadar 😂
bana bak pisirik ezik dedigin anlayisli karisindaki dusunen erkektir sizin gibiler yüzünden onlar zorbalığa uğruyor tamam mı sen kendi hemcinsini bile zorbaliyorshn kaldi kadin
Konuyu çok güzel değiştiriyorsun iyi günler daha da yazmama gerek yok 🙂😂
canım aptal ezik
Al işte daha karşıt görüşe tahammülün yok 😂
Karsit gorus diyince kudurman peki annesiz
Ben neden kudurayım 😂 doğanın kanunu budur.
Dogan annesiz olmakmis maymundan evrildin herhalde
Al işte daha hakaret etmeden yapamıyorsun 😂
Bu hakaret degilki knk annesinin kadin oldugunu bilip yinede kadinlara dusmanlik eden varlıkların acilimi
Ben kimseye düşman değilim benim kız kardeşim var yeri gelince yanlış yapıyorsun diye uyardığım oldu bir çok konuda
Allah onun yardımcısı olsun ben olsam böyle bı abiyi tekmelemistim
😂😂😂 erkeğin ideali budur
Erkogon odoali bodor canım
Aptal
Tamamdır iyi günler feminist 😂
Iyi gunler maymun
İltifat ettin şu an 😂 daha gizliden çıkamıyorsun şebek feminist 😂
Sebek maymunu kendini taniman ne kadar güzel🤗🤗🤗
Bu arada iyi yalakasın 😂 aşağıdaki yorumlara bakınca
Soruyu cevaplamayip konuları nerelere getirdin dimi sebek maymunu seni onlar annelerinde kadın oldugunu biliyorlar cunku
Keşke hakaret etmeden insan olabilsen 😂 sen kullanacak kendine şebek arıyorsun ama kimse slak değil sana iyi mesailer meriç erkek çok onlarla takılabilirsin 😂
Sende hizmetci arıyorsun yazık lan annene
Bence senin kafana yazık 😂
Sakat heralde
Varlar ama geyler...
Erkek olucam yakinda
Ol ya daha kolay hayat, eğer benim gibiysen yine taciz var ama az, sadece duygusuz olman gerekiyor, toplum bunu istiyor çünkü. Kadınlara göre daha kolay ama tabii.
Umarım hiç taciz olmak erkek ve kadın için
Umarım 🩷
🫶🏻🫶🏻🫶🏻
Kaldı.
Nerde
Burada
Hemde şu anda onunla yazışıyorsun
Fbdndjeddl sayiniz çoğalsın yaa😭🫶🏻🫶🏻🫶🏻
Maalesef😓
Varda gören yok
Hiç yok olanlarda zaten bu sefer kadın kötü oluyor erkeği üzüyor bı denk gelmiyorlar
Maalesef günümüz öyle
Ona da incel dediniz
Tamtersi duygusuz olanlar incel oluyor kadını bı obje gibi görenler inceldir
Ne hikmetse onlar tercih ediliyor
Tercih edilmiyor kandırılıyoruz ya alakası yok işte suçu bize attığınız için sorun orada o zaman erkeklerde hep neden kötü kadına denk geliyor siz mi tercih ediyorsunuz hayır alakası yok çünkü başta farkında olmuyoruz iyi iyiye denk gelse zaten
Bak ben aşk ilişkileri konusunda çok kızla konuştum ilk buluşmada şöyle böyle yaptı diyor kız bende diyorum ki bak diyorum ondan sana hayır gelmez seni kullanır uzak dur ama kız napıyo ikinci buluşmaya gidiyor ve dediklerim aynen çıkıyor şimdi sen olsan ne cevap verirsin bu soruna
Öyle mal arkadaslarim benimde var fjsnfmsnfnd o erkeği baskin sevmekten degil aşık olduğumuz zaman gözümüz baska birseyi görmüyor erkeğin her halini hatasini güzel buluyoruz manasında ama bunu erkekler anlayamaz çünkü siz aşık odlugnuzda daha farkli davranıyorsunuz yani bu biraz aşkla alaki birsey o arkadaşım ilk exiyle bayağı sans vermisti hatta aldatti tekrar affetti falan mal kızdı 🤦🏻♀️ama sonra birisiyle tanisti ve sevgisinin karşılığını aldi şu an beraberler mutlular yani o hikayeler elde edene kadar arkadaşım yok erkek baskın falan kadın baskın erkeği arzular bunlar kavuşana kadar önemli olan ilerisi
Valla bir haftada neyin aşkı ya bir hafta konuşup buluşuyorlar
E sonra ilerlemiyor ama Max 3 ay
Erkek bıkana kadar kullanıp terk ediyor işte
Ondan başlıyor kızlar nasıl geri döndürürüm derdine dönmez adam niye dönsün
Iste suc adamda aq
Tabi canım kızı uyarmama rağmen gidip koynuna girsin suç erkeğin olsun
Of biktim cidden
Neden 😂😂
Böyle o kadar mal dusunen varki hele bazı cevapları oku mesela yok kasin kole hizmetci erkek yonetir canım canım
Ay yanlis yazmisim canim degil kanim dondu olacak
Doğrudur valla ama harbiden kibar erkek devri bitti
Evet ya 😭😔😔
Valla sana tavsiyem kibar erkek istiyorsan barışı tek geçerim
Helal olsun be
yoo var siz keko bulmayı tercih ediyorsunuz
Burdaym
nesilden dolayı
Siz bizi bozdunuz simdi ağla
Mala bak
Mal olan senin @исмаил¢igindir hayat kadını
Çünkü kadınlar soylarını hızla kuruttu.
Çevrende yoktur
Sana denk gelmemis
Kızlar anca evlilik düşünür bizle
Var siz görmüyorsunuz görmek istemiyorsunuz ya da.
Kişisine göre kibar herkes maalesef
Hıhı
Kızlar kaba saba herifleri seviyor çünkü
Bu akilla zor gidersin sen
Nereye?
Yoluna kardesim yoluna
Hangi yol
Cehennemin dibi
Aaa çok ayıp
Oyle olur
Az kaldı bizden
Ben varım
Ciddiyim
Keske sizin gibiler artsa gerçekten 🫶🏻
Çok teşekkürler mutlu ettin beni çok hemde çok tatlısın 😍
Sapsik misin ya rica ederimm🫶🏻🫶🏻🫶🏻🫶🏻
Valla çok tatlısın gizliden çıkayım mı ekler misin
Beni en iyi seçmemiş 😞
Ama bayağı anlamı yazmisti napiyim ya🫶🏻
☹️😞 küstüm benide ekle ozaman
Eklemedim ki ben hickimseyii
Peki sen iyi ol da sorun değil 😍😍
🫶🏻🫶🏻
Seviliyorsunuz çok güzel kalbin varrrrrr 🥰🥰😍😍
Sizin kalbiniz güzelliği teşekkürlerr
Yoo senin
Eşcinsel sandığınız için
Onlar adam değille
Kaptık çünkü😛
İnsanlar ruhsuzlasti
Burdayım
Devir çok fena artık
Evet maalesef
Sadece erkeklerde değil kadınlardada sıkıntı var
Evet ben demiyorumki erkekler kötü kadınlar iyi sadece böyle bı algı var hep kadın hizmet etsin gibi yoksa iyi erkeğede kötü kadın geliyor bu sefer
en iyisi sensin.
Ezik tabirinden kurtulmak için
Kendinizi ezik gorurseniz bir şey diyemem
Kendim için demedim
Var.
Ben varım 😌😌😌
Tanışalım mı
Dikkatlice bak
Neden acaba
Kim demiş
Sana denk gelmemiş
Kaldı
Çoğu sevmez.