AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
175Cevap
Vardır muhtemelen de biz yanlış yerde arıyoruz. zannımca sayıları da az Allah nasip etsin diyelim
Küfür edicem en sonunda. Öyle erkeklere demediğinizi bırakmıyorsunz. Serseri, keko, ağzı bozuk, kaba erkeklerin peşini bırakmıyorsunuz. Onlar sizin ağzınza s çınca da. Kibar erkek yok diye ağlıyorsunz. S İ KTİRİN GİDİN
Siz çekiyorsunuzdur. Bana denk gelmiyor, musade etmiyorum çünkü.
bana da denk gelmese ama işte şanslısınız
Aslında benim tanıdığım çok kibar erkekler var
Benim malligimla denk gelemdi bı turlu ya
Üzülme reis sende bir gün bulursun👍👍
Allah razi olsun tskkk
Herkes kendine yakışanı yapıyor maalesef. Ben onlar gibi değilim. Bizim gibi kibarların da iyi niyeti kullanılıyor.
Yani onlardanım fakat pek bir getirisi olmuyor genelde şerro seviyorsunuz :d
Serro sensin
Şerro sun demedim öyle tipleri seviyonuz dedim sakin ol ahahahah
Aynen knk
Okuma özürlüsün herhalde knk ha? ahahah
Sensin özürlü serroya bak
Kes lan kezban önce yazılanı anla okumayı öğren sonra konuş aw
Aw ne serro
Q yerine w bastım sadece anlayacak kadar kafan basıyordur diye umut ettim ama basmıyormuş demek ki kezban seni asdjkadsjkads
Aynen kafam basmiyo aw
Aw ne la şerro :D
Q yerine w basmisim
Arz talep meselesi, kadınlar serseri, maganda, maco erkek sevdiği için erkekler de kendini ona göre programlıyor, ancak Minnoş olanlardan bulursun ama o da işini görmez
Aynen biz buluyoruz dimi o yüzden öldürülüyoruz neden bizi sucluyorsunuz ki biraz siz kibarlasin
Şahsen ben çok kibarım nazik saygılı ve tam bir İstanbul beyefendisiyim lakin bu para etmiyor kadınların istediği tarz erkek modeli bu diil
Aynen knk degil aynen hödük istiyoruz herhalde
Knk ne yaw ergen ergen konuşmalar
Ergen olduk simdi
Valla bir şu knk iki asjdfkkffhdjfs tarzı rondom atan tiplere ifrit oluyorum
Neyse knk sen önce aynaya bak öyle belirle kriterlerini asjdfkkffhdjfs
Selametle kankaaaa asjdfkkffhdjfs
Cok sagol kankaaa ama kriteri ben belirlemedimm😔
Niye kız ayolll 🙄 asjdfkkffhdjfs
Ne biliyim karşıma bı anda böyle ilk kibar oluyor sonra manipülatif tipler veya aşırı kıskanç olan çıktı erkek çevrem yok zaten ama bilmiyorum
Ayy öyle deme kızz bak ben ne kadar kibarım ayoll asjdfkkffhdjfs
Dndfjsmfnsmfnsm Allah'ım yaa
asjdfkkffhdjfs noldu kız ayolll
Ergen eekeklerle çok takiigorsun sanırım. Yaşın kaç ve hangi yaş grubu sana böyle hissettiriyor bilmiyorum.
Cesur, net, söyledikleri ve yaptıkları örtüşen, samimiyeti olan kızlara gayet kibarımdır.
Haddini aşanlar hariç
Maalseef hiçbir kadın dediğiniz muameleyi görmüyor çünkü kadın hep günahkar ilan edilmiş durumda
Öyle mi dersin?
Peki senin seçimlerin hatalıysa?
Bunu düşündün mü?
Bir şeyi karşı tarafa yüklerken biz ne yapıyoruz?
Benim secicimle alakası yok usenmesem binleri yazabilirim buraya çoğu kadın günahlar öldükten sonra bile
Yani herkesi aynı kefeye koymak karakter meselesi Kadını erkegi yok
Birini dinlemeden anlamadan hakkında konuşana zaten kulak verme
Ben sizi asla sucmaladim farkindaysaniz sadece sizin yaptığınız davranışı ( iyi davranışı) çoğu kadın görmüyor olarak yazdım genelleme yapsaydim bütün erkekler kötü derdim ama demedim hatta erkekler neden böyle diyede sordum
Ben durumu özetledim. Şahsileştirmedim.
Rahat olun. İyi insan zaten iyidir.
Sonradan bozulmaz.
Cevaplardaki psikopatlar hep kadınin seçimi yüzüne olmuş dediği için
İşte herkesin her dedigine kulak vermeyin
Kulak vermeyin diyorsunuz ama bu bizim halkımız maalseef ve kadın kötü duruma düşünce saldıranlar hep bunlar veya aşık olduğumuzda karşımıza çıkan erkek tipleri bunlar
Kadınlar öyle erkekleri tercih edince erkeklerde öyle oldu
Aynen yine suçlu biz olduk dimi pisliksinix
Kimseyi suçlamıyorum ağzını topla
Toplamicam kadınları suclayan sizin gibiler once beyinlerini yerden toplasin
sitede adelko diye kız var 18 yazmış yaşına ama 27 yaşında arkadaşlar önemli bilgidir yayalım
Kardes buraya niye yazdinki
mesaja yazacağıma buraya yazmışım
Olsun sorun degil
Doğru zamanda gelen yanlış kişi diyorsun yani hepsi
😔deme oyle
Neden
nedeni basit. kibar olan erkek sevilmez. kibar olunca prenses erkek diyorlar.
Hayır prenses ile kibar çok ayrı kelimeler o zaman kibar kadın ile enayi kadında aynı şey olsun alakasi yok siz kendinizi öyle goruyorsunuz
yok ciddiyim. mesela ben kibar olduğum için bu tepkiyi aldım. kibar davrananlar yerine masaya yumruğunu vuran, arada kıza küfreden, itin g. tüne sokan erkekler beğeniliyor
Begenilmiyor siz oylelerine denk geliyorsunuz
valla kibar seven kadın çok az artık. o yüzden erkeklerde azz
P gerçekten bıktın mı yoksa hala onu mu arzuluyorsun
Yok biktim tukendim gercekteb
O zaman bir süre ara ver sonra karar verin bikıp bikmadığını
Dogru cok haklisin ama kalbim kirildi bende biktim artik
Emin misin O zaman bana yazdı gerçekten kibarsın olsun istiyor musun anlayalım
Kardesim ben sevdigim var diyorum adam kaba diyorum biktim diyorum taktik verin diyorum tanışmak isriyorum desem yazardım
Tabi by
Görüşürüz
Sanmam
Cok sukur o zaman
Şükür şükür Yarabbi Şükür
Aminnn
Tamam ya yazma bye bye
Sen yazma mekan benim kardes
Tamam kardeş bu son
kibar erkeğe prenses dedikleri için artık umursamaz takılan geçen erkekler piyasaya çıktı
Of hayır ya cidden ama nereye kadar güç gosterisi yani
bunu erkekler değil kadınlar çıkarttı :)
Alakası yok erkekler kendi kendine yok kadınlar baskın erkeklerden hoşlanır gibi bir şey çıkarttılar
ya bırak erkek latte içiyor diye gay dediniz sonra sert olunca erkekler laf ettiniz
Yoo benim arkadaşlarımda içiyor latte falan gayette mutlu hayatı var kız arkadaşıyla çünkü empati kuruyor kadın erkeği anlıyor erkekte kadını yoksa yürümez yani ama bana gelenlerin hepsi mağara adami gibi
alakası yok mu latte içti diyegay diyen milyonlarca kadın var kankam
Ya banane onlardan ona bakılırsa kadına değer vermeyen milyonlarca da erkek var ama bu bütün erkeklerin kötü olduğu anlamına gelmiyor
bak ozaman sorunun cevabını verdin kendi kendine kibar efendi erkek kalmadı dedin demek ki kallmış sana denk gelmiyor :) inşallah istediğin biri çıkar kankam karşına
Coook teşekkür ederim yaa 🫶🏻🫶🏻sizin gibi erkeklerede ins iyi bı kız çıkar
Yani neden kalmadığını bilmem ama şahsen kendi özelim de ben bahsettiğin kibar erkeğim ama toplum da düzgün diksiyon ve kibar olduğun da eşcinsel gözüyle bakılıyorsun bunu yaşadım
Az da olsalar var yaa ama işte öyle olanların da kıymeti bilinmiyo
Kaldı, ama onlar ilk haftadan flörtöz konuşmazlar, ki kızlar bunu kanka olma isteği olarak algılar ve yanlışlıkla friendzoneler.
Elbette var ama nadiren bulunuyor.
Yorumlarda zorbalığa uğradık resmen😔
Kalmadığından değil de, sana denk gelmiyordur bence🤷♂️
Çünkü Kibarlık efendilik önemli değil parası olsun yeter hesabı var artık
Çünki hepsi değiştiren bir kadın vardı da ondan dolayı
Ben varım kelebeğim de 34 bedenli küçük memeli garı yok ortada
Çünkü bu zamandaki kızlar bu tarz erkekleri kendi elleriyle öldürdü artık bulmak çok zor buldum sanarsın bulaşık çıkar
Saçma saçma dizilerden esinleniyorlar kızlarda artık değişik tiplere bakınca herkes mafya oldu
Kibar olduğu zaman karı gibi davraniyor diyorsunuz sert olduğu zaman ne kadar kaba biri diyorsunuz
Kaba olduğu zaman bize maço biri lazim diyorsunuz maço olduğu zaman ne kadar da keko bir Erkek diyorsunuz
Hayir alakasi yok sevgimiz karsilikli olunca birsey olmaz siz heep kotu kadinlara denk geliyorsunuz acisini bizden cikariyorsunuz
sende arzu oluşturan erkekler onlarda o yüzden. O tarz erkeklere çekiliyorsun lafını dinletmek istiyorsun ama lafınıda dinletemiyorsun. ya da çevren çok kötü benim tanığım çok kibar efendi adam var ama kızlar pek onlara bakmıyor
Hayır ilk başta kibar oluyorlar ama süreç uzadıkça sanki bambaşka bi adama dönüşüyor çok üzülüyorum ben çekilmiyorum öyle erkeklere çünkü baskın erkekler biryere kadar gider daha sonra artık aşk duygu ister kadınlar çocuğuna iyi olabilecek bir baba gibi ama yok yani
Dönem değişti erkekler naz yapiyo artık bu çok kötü bişi ya
Onlarıda kızlar sevmiyor daha çok maço istiyorlar
Yok ya maco sevmiyoruz one hödük gibi
Bana öyleleri denk geldi işte ters geliyor herkese bana diyordu giyinmeme karış hakkediyorsam şiddete hayır demem felan bıraktım direk kıza el kaldırmam ben hiç bir şekildede kısıtlamam
Oyle kızlar tedaviye alinmali bence sıkıntılılari var umarim normal bı insana denk gelirsiniz yani zor bı dengimizi bulamadik
Adamsin
Kısaca şöyle diyim iyiye kötü gelir kötüye iyi bunun değişme ihtimali çok nadir sonra erkekler kötü kızlar kötü deriz çünkü iyi iyiye denk gelmiyor
Evet ama yinede INS denk geliriz hepimiz yeter yani nereye kadar ömür mü geçer boyle ya
İnşallah bakalım ama dediğim gibi gelme ihtimali çok düşük ama imkansız değil
Umudumuzu yitirmeyeceği✊🏻
Dalga geçiyorlardı benle zeki müren diyorlardı
Allah belasini versin onların ya
Bir ben kaldım geride
Umarım çoğalırsiniz
Hahahaha kıymet bilinmiyor kadınlar böyle erkekleri istemiyor daha bad boy erkekleri seviyor
Neden öyle dedin ki şimdi bad boy sevmiyoruz masallarda yasamayin
Gayette öyle erkekler revaçta
Salla
Adam kalmadıki beyfendi kriterine sıra gelsin
Konus kizzz
Var aslinda ya kalmadi demek yanlis olur, tamam asiri yaygin degiller ama kesinlikle azda degiller gibi
Kibar, empati yapabilen centilmenler yoruldu, emekliye ayrıldı.
ne zaman vardı ki hepsinin ağzında küfür
Sen idolumsun yaa cevapları goruyor musun soruda çoğunluğu kadın düşmanlıği yapar olmuş 😔
aman klasik
Sasmadi cidden
Kadınlar doğruyu söylemiş kendi yaptığınız tercihleri yaşıyorsunuz nerde dengesiz pisikopat erkek varsa ona gidiyorsunuz
ulan burada bile yorum yapsan erkekler sataşıyor nereye biz buluyoz lan kendi davranışınızın sorumluluğunu alın
Gerçekler canım kabullenin
gerçek falan değil herşeyi kendinin bildiğini sanan egoist canlı türü
Sakat bu ya satasiyor yorumun altina boş ver
Çok var da alayı yalnız
Ahbeee😔😔😔😔😔
Keşke secseler onları
Nerede aradığından olabilir
Haklisin abim
Sorun şu p. ç birinden kibar olmasını bekliyorsun
Xndnsmfldnfksjd bizim istekler
Aynen öyle maalesef sorun sizde
😔yine suclandik
Hayat işte bazı gerçekler acımasızdır
Ahbe abim olsun be
Üzülme belki bir gün
Belki birgün aynen haklsin
Çünkü burası Türkiye
Kızlar görüyor musunuz cevapları hepsi kadın dusmani yeminle biktim bunlardan
🙁🙁🙁
Bilmiyorum 🤷🏻♀️
Ahbe
Etrafa cikmiyoz pek🤣
Djdnfkabdksdj lutfen çıkın
Kötülerin arasın da kayboluyoruz
Ahbeee
az da olsa vardir sana denk gelmemis
Bilmiyorum şansıma
aynen
Belki de kibar olanlar sessizce kenarda duruyor, bağırıp kendini gösterenler değil
Bağırıp kendini gösterenlere baktığımız yokki ilk başta kibar olan süreç ilerledikçe mağara adamına dönüşüyor her erkek kötü değil tabikii iyi erkeklerde var kötü kadınlarda var ama bana hep böylesi denk geliyor 😔
Demek ki filtreyi biraz güncellemek lazım, çünkü ben mağara değil, medeniyet tarafındayım 😉
Filtre nasıl güncelleniyo onu bilsem
Belki de doğru frekansta olanları fark etmeye başlamakla… mesela şu an konuştuğun biri gibi 😉
Çünkü olgunlaşamıyorlar
Keske olgunlassalar da şu masal dünyasından çıkasalar
Prenses erkek piyasada çok ama
E olsun katilden iyidir
Bak bu doğru
Siz kibar erkek sevmiyosunuz kibar erkekleri prenses olarak görüyorsunuz siz kaba maço erkekleri seviyorsunuz
Hımm.
Değişik bir bakış açısı
Yok gayet açık.😊
Yürü git mq. Başı var. Varmıymış ne ulan bu migros kapında mı mq! Kızlar kendilerini bir bk zannettiklerindendir.
Kalmadı diye bir şey yok sadece denk gelmiyor ya da siz iyi seçemiyorsunuz çünkü sayıları artık eskisine göre çok çok az. Bence kendimde buna dahilim. Beyefendi olduğumu düşünüyorum..
Oyledir beyfendi soruyu siliyim kusura bakmayın
Sen bilirsin
Ne demek
Kibar insana prenses vs gibi etiketler takıp tas kafalı hırsız psikopat tiplerle sevgili olursanız olacapı bu. Ama kibar olup olmadığını burdaki iki kelimeden anlayamazsın sanırım
Sen kadınları mi sucluyorsun simdi hicbir kadın canice katledilmeyi hak etmiyor tamam mı seçimleri hep kadınlara atmadan vazgeçin artık sizde bi düşünün empati yapın artık yeter hiç tecavüz bir kadına ettikten sonra canice katledjlen bir erkek gördün mü Hayir. ama haksız yere katledilen milyonlarca kadin gördün
Hayır asla ama bu tiplerle bile isteye sevgili olan yok mu sizce gerçeği çarpıtmayın lütfen ve bu bir suç atma değil isyan aslında
İlk kibar görünen erkeklerin çoğu canavarda oluyor kadınların seçimi falan değil
Öyle ama kurtlu çıkar diye elma yemeyelim mi ? İnsan illa birini sever sonrası eğer varsa bir şey yolda belli eder kendini
Ama sonucu ölümle sonuclairniyor ve kadın ölünce de ne giymiş neden onu seçmiş seçimi kötüymüş oluyor peki erkekelrin seçimi kötü olduğunda neden şiddete maruz kalmiyorlar peki? (Eminim vardir maruz kalan erkekler öyle demiyorum ama çoğunluk öyle)
Şiddet konusu çok farklı ya erkek doğası gereği daha güçlü yaratıldığı için genelde şiddet gören kadın oluyor. Allah kimseyi kötü insanlarla karşılaştırmasın yani bir insan nasıl bu duruma geliyor aklım almıyor.
Amin evet umarım karşılaştırmaz ne kötü erkeği kadına nede kötü kadını erkeğe umarım
Aynen öyle anlamadigim nokta artık geçinemeyecek noktaya geldiyseniz boşanın gitsin ama bunu da yediremiyorlar.
Evet çok haklısınız
Keşke bu kadar cinayet ve şiddet olmasaydı da ben haksız çıksaydım😊
😭senin gibi yuregi guzel insanlar oldugu surece azalir ins
İnşallah teşekkür ederim 🙏
Rica ederim 🫶🏻🫶🏻🫶🏻
😊😊
Evet kibar erkekler benim canım aşkım hayatım
Evet ya keşke anlasalarr
Çünkü erkeklerin geneli prens olmuş. Prenses👸👑 erkek çok piyasaya çok gerçekten
Her şeyi ben hallederim kadınları arttı ve onlara alan bırakmadık onlarda geri çekildi bence
valla kalmıştır da soyları tükenme eşiğinde
Yanlış kişilere değer
Doğru kişilere eyer verdiniz
Olsa ne yapmak isterdin ne konuşmak neyi anlatmak isterdin veya değer veritmiydinnn
Varda siz onları özgüvensiz zalak falan filan olarak görüyorsunuz
Efendi erkekleri adam yerine koymuyorsunuz s. lak saf g. zekali diyip dışlıyorsunuz gidip sokakta yüzüne bile bakilmayacak değişik tiplerle sevgili oluyorsunuz sonra da haberlere çıkıyorsunuz millet sizin için sokakta adalet arıyor neyse siz kendi tercihlerinizin kurbanı olmaya devam edin
Ben ne anlatmisim soruda zaten kibar erkekler nerde demişim erkeklere cop atmamisin sadece isyan etmişim artik
İnsan aşağılık olunca böyle kendini bir şey sanıyor sahiplik taslıyor işte duygusuz gibi görünmeyi havalı olmak sanıyor reziller
Yav he he
Biyerlerine battı sanırım
Konus kiz arkandayim kudurtmussun yinee
Kızlar o aradığın erkeklerin değerini bilemediler çünkü 🤷🏼♂️ nerde at hırsızı tas kafa tipler var onların yanındalar
Al yine suçlu biz olduk buradaki neredeyse %95 cevaplar aynısı yani neden kadın suçlu neden hep kadınin seçimi neden kadin sırf seçim yaptığı için öldürülmeyi hak ediyor birazda erkekler çabalasin yeter artık
🤦🏻♂️erkekler neden çabalasın sen bile bile (örnek veriyorum) o eşgalde birisi sevgili olacaksın iş yok güç yok kullanmadığı madde yok sabıka dosyası defter gibi sonrada değer sevgi falan
Oldurulen kadinalrin %90 torbacı ile mo sence bak bakayım çoğu hep eski sevgilisi kocası ayrılmak istediği hür hakkını kullanan insanlar ama yok
Kibar olmak kadınların gözünde ezik olmak demektir. İlişkilerimde ne zaman kibar anlayışlı olsam kadın üste çıkmaya başladı. Herkes haklı sende haklısın. Ben içkim ile müzik dinleyip ormanda araç kullanmayı tercih ediyorum artık.
Kötü kadınlara denk gelip bütün günahı bütün kadınların üstüne yıkıp suclu ilan edilmek... Gerçekten kadınlar her durumda günahkar suçlu size göre
Yok hayır kadınlara bir şey demiyorum. Sadece tecrübem bu. Bir de dediğim gibi önceliğim araba alkol ve müzik. Sen niye bu kadar taktın bunu? Herkes kendince haklı yani.
Çok takma bu kadar bunları
Cevaplara bakarsan cogu kadın düşmanı sanki disi bir varlıktan doğmamış gibi davranıyorlar
Bunlar boş işler kadınlar ile erkekler birbirine düşman iki tarafta aynı işte. Hayatımda kadın istemiyorum erkek arkadaşta istemiyorum. Herkes kafasına göre takılsın. Bunlar boş iş sende takma kafana göre takıl...
İnsan sevmiyorum ben hayvan seviyorum.
Tamam mutluluklar size
Ben kibarım şahsen
Keske sizin gibiler çoğalsa
?
Umarım çoğalır
Insss
Lütfen
Bakin arkadaşlar ben tanışmak istemiyorum soru sordum yapmayın insanin burnundan getirmeyin ya
Özür dilerim
Sorun değil ya 😭🫶🏻
Normal muhabbet ederiz diye demiştim