Arkadaşlar hiç bir yere ait hissedemiyorum travmam mi var?

Ben kendimi bildim bileli ortamlardan hep dislandim üstelik iyi biriydim de ama bu hep böyle oldu ve hala böyle hep en sonunda yalnız takiliyorum ama artık yaşım 30 a geldi ve evlenmek. İstiyorum ama birilerini hayatıma dahil edemiyorum zor beğeniyorum ve kimi istediğimi de bilmiyorum neden böyleyim ait olamama durumum mi var neden bir ilişki kuramiyorum arkadaslik olur aşk olur ama adamakıllı hakiki ilişkilerim yok arkadaş var tek tük ama memnun olmadgim ilişki türleri hep psikoliga mi gtmeliyum evlenemiyorum da bu gidişle ne olacak bilmiyorum

Arkadaşlar hiç bir yere ait hissedemiyorum travmam mi var?
Cevapla